maandag 30 juni 2014

Weeky Diary #18


Goedemiddag! Zijn jullie een beetje bijgekomen van gister ? 
Wat een spannende wedstrijd was dat! Ik wil even excuseren dat ik geen oranje look heb geupload, maar ik ging het niet redden helaas :( Ik beloof jullie dat er weer een oranje look aankomt voor aanstaande zaterdag wanneer we Costa Rica in gaan maken hihi

Een hele fijne week toegewenst! 
xoxo

Maandag


Maandag voetbaldag ! Ik voor de Oranje/kopere eyeliner! Ik vind dit heel mooi staan met groene ogen.


S'avonds in Gouda voetbal kijken. Samen met Delano en Rik. Hup Holland!


Unicorn :D 

Dinsdag


Dinsdag had ik een tentamen. Ik vond dat Louis me daar wel ff doorheen kon slepen.


Daarna gezellig lunchen met m'n moeder. Beste tosti everrrrr


En deze kon ik natuurlijk niet laten liggen. Damn wat is zij perfect zeg..


M'n nieuwe sportshirtje voor de zomer. Deze is van de H&M en kost €9,95 

Woensdag


M'n nieuwe shirtje van Tommy Hilfiger. 


Even langs de Mac Counter.. Pfff ik kan toch niet kiezen! 


S'avonds at ik american pancakes. Zo lekker is dat <3 


Uit verveling maakte ik even een look. Ik vond hem erg geslaagd voor een feestje.

Donderdag


De volgende dag ging ik voor een wat natuurlijkere look.


Ijskoffie. Heerlijk vind ik dat.


Na het sporten naar huis lopen en dan kan ik het niet laten om even een foto te maken van deze roze lucht.

Vrijdag


Vrijdag ging ik weer gezellig naar m'n familie in Zaandam.


Ik had niet geluncht dus ik vond dat een ijsje best wel kon. Dit was cookie en oma's cake ijs.


S'avonds even een nieuwe nagellak. Golden Rose 3D glaze topcoat blijft zo mooi!

Zaterdag


Look of the day


Samen met m'n nichtje naar de bios. We gingen naar Koemba.


Wat een schatje he ? <3 


De kat van m'n tante Marieke. Ik noem hem burger omdat hij best wel flink is hihi.


Lekker BBQ-en. Hmmmmm


Even een foto van m'n allerliefste tante :D 


S'avonds kwam ik thuis en lag deze voor me klaar! Bedankt Farah!! 


Zondag


En de volgende ochtend dit paketje even ophalen bij de buren. M'n eerste Pretty box! 
Deze komt deze week op m'n blog.



Daarna Delano even supporten op het Kid Dynamite Jazz festival. 
Een heel leuk Jazz festival voor kinderen. Hij had alle ontwerpen ( logo, posters ect) ontworpen.


De flyer. Mooi he !?


Rikkie kwam Delano ook supporten


Een stroopwafel met chocolade en kokos. Dat kan je toch niet aan je neus voorbij laten gaan ?


Jeeeeeeej! Op het nippertje gewonnen. Zaterdag gaan we er weer helemaal tegen aan !!


Hoe was jullie week ?




4 opmerkingen:

  1. Leuk weer! Heel benieuwd naar de Pretty Box (wordt altijd zo nieuwsgierig van dat soort dingen :-) ) en je pallette natuurlijk! En vooruit....mn foto valt wel mee hihi, maar even voor de volledigheid: 1904 is niet mn geboortedatum hihi. Bedankt voor weer een gezellige zaterdag XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij komt heel snel op m'n blog! :D En je foto vond ik heel leuk! Jij ook bedankt voor m'n gezellige zaterdag haha :D XXX

      Verwijderen
  2. Super mooie looks heb je gemaakt, leuke en gezellige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3