dinsdag 17 juni 2014

Scoor met je Hup Holland Hup nailart!



Morgen is het weer zover! Dan zit heel Nederland aan de buis gekluisterd om te zien hoe Oranje voetbalt ! Een nailart kan daarbij natuurlijk niet ontbreken en daarom heb ik besloten er één voor jullie te creëren. Lees snel verder...


Wat heb ik voor deze nailart gebruikt ?

1. Hema Long lasting nailpolish in 815
2. Sally Hansen Complete Salon Manicure in White Out
3. Nail Art pennen in zwart en wit van de Primark
4. Ciaté Speed coat pro
5. Dotting tool 

Als eerst breng je op al je nagels behalve je ringvinger een twee lagen oranje nagellak aan. 
Om verkleuring van je nagels te voorkomen kan je een base coat gebruiken. Dit helpt de nagellak ook langer mee te gaan. Op je ringvinger breng je twee laagjes witte nagellak aan. Daarna kan het tekenen beginnen.

Ik gebruik voor de "figuurtjes" De nailart pennen van Primark. Deze zijn super handig omdat je die echt als een pen kan gebruiken. Als je dit niet hebt kan je ook een dun kwastje gebruiken. 

-Op de duim heb ik een simpel Goal! geplaatst. Dit schrijf je gewoon met de nail art pen.
-Op de wijsvinger heb ik een voetbal veldje gemaakt. Begin met de streep in het midden zodat alles in verhouding blijft.
- Op de middelvinger heb ik het rugnummer van van Persie. Je kan natuurlijk ook het rugnummer van je eigen favoriete speler gebruiken. Het rondje in de 9 heb gemaakt doormiddel van een dotting tool.
- Op de ring vinger heb ik een voetbal. Breng eerst in een vijfhoek stippen aan. Hierna verbind je de lijnen en vul je deze in met zwarte nagellak. Zo krijg je een voetbal patroon.
- Op de pink heb ik simpel met de witte nailart pen een deel van het doel getekend. 



Dit is het uiteindelijke resultaat! Als de nagellak goed gedroogd is kan je het afmaken met een goede topcoat naar keuze. Pas wel op dat de zwarte nagellak snel kan uitvegen! 

Wat vinden jullie van deze nailart ? Als jullie de nailart zelf maken kan je hem op instagram plaatsen onder de Hashtag #BeyoutifulWkNailart. Ik zou het heel leuk vinden als ik jullie creaties kan zien!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3