maandag 9 juni 2014

Weekly Diary #15

Goedemiddag !
Een drukke week achter de rug en nog een drukke week te gaan. 
Gelukkig kunnen we vandaag nog heerlijk genieten van een dagje vrij en dan moeten we maar weer eens wat aan de studie gaan doen.

Fijne 2e pinksterdag ! 

xoxo


Maandag


Het vaste ritueel. Ijsje halen met m'n liefie !


Selfie 


Daarna moest ik terug naar Den Haag en bracht Lisa me naar de trein.
We hadden een wedstrijd wie het hardste kon knuffelen.


S'avonds ging ik uiteten en was het tijd om m'n nieuwe lippenstift van Flormar te testen.



Sushi !

Dinsdag


Kijk eens hoe crea bea ze zijn geweest bij m'n AH.


De eerste hamster heb ik ook weer binnen haha


S'avonds een lekker soepje met heel veel knapper bollen

Woensdag


Mijn eerste Chanel mascara ! Ik ben hier zo ontzettend blij mee.
En ik heb hem ook nog eens weten te scoren voor maar €13,80 !!


S'avonds weer een hapje eten met Lizette. Dit keer at ik lekker pasta cannelloni met ricotta en spinazie.

Donderdag


ik blijf m'n bekers heel leuk vinden. (xenos)


outfit of the day. Lekker simpel

Vrijdag


Er was brand in Scheveningen en dat kon je helemaal vanuit nootdorp zien!


Van Anne-Marie van myhappykitchen kreeg ik dit leuke boek. Er staan hele handige tips in.

Zaterdag


Poging tot zonnen. Helaas was het super bewolkt opeens :(



Jullie hebben het misschien al gezien. Maar ik heb het één en ander aangepast aan m'n blog. 
Ik ben er super blij mee. Wat vinden jullie ervan ? 

Zondag


Djilano was alweer twee jaar en dat moest gevierd worden! 


Hier is zijn leuke taart.


En een selfie kon natuurlijk niet ontbreken met de jarige!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3