maandag 16 juni 2014

Oranje boven ! Budget oranje nagellak van de Hema


Deze weken staan in het teken van oranje. Na afgelopen vrijdag had ik een goed excuus om het nagellakje wat ik al zo vaak in m'n handen heb gehad toch maar eens te kopen. We moeten tenslotte achter oranje staan toch ? Vandaag dus een review over de Hema Long Lasting Nailpolish in 815.

Deze prachtige oranje kleur viel me al vaker op zoals je hierboven kon lezen. De meeste budget oranje nagellaken zijn meestal best donker en vaak met glitters. Tja, dat is best leuk... maar niet speciaal. Dit is een prachtige licht oranje crème kleur die onwijs dekkend is. Hij dekt bijna in één laagje, maar voor het mooiste resultaat heb je wel twee dunne laagjes nodig. 


Het potje bevat 11 ML wat een redelijke standaard maat is. Met de kwast valt goed mee te werken en de nagellak zelf ik van een goede structuur. Niet te waterig en niet te dik. Gewoon precies goed! 
Nog een voordeel is dat deze nagellak snel droogt en als je een goede topcoat er overheen doet hij lang mee gaat. 


Dit is het uiteindelijke resultaat ! Ik vind het een mooi lakje die zeker niet alleen voor het WK is, maar die je daarna ook nog kan dragen. Deze nagellak is te koop bij alle Hema's en kost maar €2,50. Dit vind ik een goede budget prijs voor een goed nagellakje. 


Wat is jullie favoriete oranje nagellak ?
En zouden jullie een leuke nailart hiermee willen zien ? 


1 opmerking:

  1. Mooie foto's met die m&m's :) Leuk lakje, je hebt echt mooi en netjes gelakt

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3