maandag 23 juni 2014

Weekly Diary #17


Goedemorgen allemaal! 
Het is weer maandag en dat houdt in.. Bleehhhh weer naar school! Maar ook een nieuwe Diary!
Veel plezier met kijken en ik wens jullie vanavond alvast heel veel gejuich toe met voetbal kijken.
Hebben jullie de look van gister al gezien ? Misschien helpt het met de overwinning !

Liefs,

Kimberley


Maandag


M'n nichtje vind het leuk om te "loomen".. Nouja, Ik vind het leuk om te doen haha.
En ze wilde dezelfde armbandjes al ik. Dus ie heb ik snel voor haar gemaakt!


Even naar de stad om een bosje bloemen te kopen voor oma. Omdat ze zo lief is!


Daarna heb ik samen met m'n nichtje WK brownies gebakken. Hmmmmm

Dinsdag


Naast dezelfde armbandjes wilde ze ook dezelfde nagellak, want Nederland moest winnen volgens haar haha !


S'avonds creëerde ik deze nailart voor jullie. Hoe ik dit heb gemaakt kun je lezen op m'n blog!

Woensdag


Time for Vogue!


Daarna BBQ-en en voetbal kijken bij Yordi en Dhana. Dhana had de toto ingevuld met 3-2 voor Nederland. Guess what, ze won gewoon ff 100 euro haha !


Meteen naar de Appie om nog een toto in te zetten. Bij deze had ze helaas minder geluk.

Donderdag


Nails of the day! White out van Sally Hansen 


Hmmm couscous salade met gerookte kip!


Daarna sporten met Yordi!

Vrijdag


Look of the day. Lekker Simpel.


Als avond eten m'n favoriete broodje! Geitenkaas met honing <3

Zaterdag


Look of the day. Candy yum yum.. My favorite !


Outfit of the day. Vintage ring van oma en m'n nieuwe tasje van de Primark.

Zondag


Ik maakte een oranje look voor jullie, maar maakte er later nog een variant op nadat ik de tutorial had gezien van Nikkietutorials. Ik vind hem erg leuk!


Om deze foto moet ik elke keer zo hard lachen... Mini me! 


Fijne week allemaal!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3