donderdag 5 juni 2014

Le Volume De Chanel Mascara


Ladies, may i present to you : Le Volume mascara van Chanel !
Ik had niet verwacht dat ik ooit in het bezit zou zijn van een super high end mascara of überhaupt iets van Chanel, maar die dag is toch gekomen. Ik kan je nou al vertellen dat ik echt super blij ben met deze mascara !

De Ici Paris heeft nu een hele goede korting op alle mascara's. Van alle mascara's behalve die van L'oreal gaat nu 40% korting af. Dat houdt in dat deze mascara nu geen €31,50 kostte, maar €18,90.
Ik had zelfs nog het geluk dat ik 3 jaar een privilege pas had en daarmee nu 5 euro extra korting kreeg. Ik had dus gewoon een Chanel Mascara voor €13,90 !


Ik koos voor de Le Volume mascara in 10 Noir mee naar huis. Ik had hier al heel wat goede reviews over gelezen en hoefde er dus niet twee keer over na te denken. Deze mascara moet zorgen voor (natuurlijk) meer volume en mooie gekrulde wimpers.



Ik ben echt super fan van de verpakkingen van Chanel. Ik hou van dat simpele en dat prachtige logo!
De huls voelt ook niet zo plastic aan. Je voelt gewoon dat je een goed product in je handen hebt.



Het kwastje lijkt niet zo heel bijzonder, maar deze is van rubber. Dit vind ik persoonlijk fijner omdat ik het idee hebt dat je daarmee de wimpers goed scheidt. We vind ik dat er veel mascara aan het borsteltje blijft zitten. Misschien omdat ik de They're real van Benefit gewend ben. Die heeft namelijk heel weinig op het borsteltje zitten. Overigens is dat ook een hele goede mascara ! 

Tijd voor de test !


Zoals je ziet heb ik van mezelf echt wimpers van niks. Ze zijn niet lang, ze zijn niet gekruld en ze zijn super blond.  Met twee laagjes van Le Volume van Chanel heb ik opeens prachtig diep zwarte lange wimpers. Woehoe, ik ben helemaal tevreden deze mascara. Je moet niet meer dan twee laagjes opdoen, want dan krijg je spinnenpoten. 

Ook vind ik het fijn dat de mascara niet hard wordt en daarom niet gaat brokkelen. Hij is niet waterproef, maar hij kan wel een beetje tegen een stootje hoor. Verwacht alleen niet dat je er mee kan gaan zwemmen haha. 


De Mascara is te koop bij bijvoorbeeld Douglas en Ici Paris. 
Als je deze wil testen zou ik nu nog snel naar de Ici Paris rennen om gebruik te maken van een 40% korting op Mascara's. 

Ik heb in ieder geval een nieuwe lievelings mascara.

Hebben jullie Le Volume de Chanel al eens geprobeerd ? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3