maandag 2 juni 2014

Weekly Diary #14


Goedemiddag !

Het is weer tijd voor de Weekly Diary ! Een rustig weekje met leuk nieuws ( daar krijgen jullie over anderhalve maand meer over te horen ) en ik ben heerlijk wezen shoppen in Amsterdam.
Ik heb weer het één en ander verzameld om voor jullie te reviewen, dus hou m'n blog goed in de gaten! 

xoxo

 Maandag


Outfit of the day. Maxi dress en orange lipstick !


Heeeerlijke wrap met tandoori chicken <3 

Dinsdag 


Ja dit was officieel geen succes. Jughhhh


En eenmaal thuis was ik helemaal doorweekt. Wat een rot weer !

Woensdag


Vogue time ! Met het gratis t-shirt 


Omdat ik de kip zo lekker vond maakte ik hem nu op een speltbroodje. Heerlijk!

Donderdag


Eens een keer wat anders met m'n haar. Ik vond dit heel leuk staan.


Ook probeerde ik de trend "double winged eyeliner " uit. Aardig gelukt toch ?


#TBT! Toen ik bowlen nog heel leuk vond haha

Vrijdag


Samen met Lizette naar Amsterdam. Eerst even lunchen met taart bij De Drie Graefjes. 
Red Velvet en Chocolate swirl cheese cake.


Bij de Forever 21 was het niet normaal druk! De rij stond tot achter in de winkel 


Outfit of the day :)


Collage van onze gezellige dag. Lipstick die ik draag is Candy Yum Yum van Mac


LOVEEEEE. De prijs was alleen wat minder love....


#superteamselfie 


Zaterdag


Spinazie banaan smoothie en een lekker saucijzenbroodje 


Retteketetteketet AZ !

Zondag


Zondag met oma naar de 9 straatjes in Amsterdam. Cupcake en Bacon tandpasta ? 
Ik liet dit maar liggen haha.


Mijn mooie oma bij Pompadour in Amsterdam


Dit was serieus de beste cheesecake dit ik ooit heb gegeten. Hmmmm


Check al die taartjes, daar wordt je toch hebberig van haha


En als laatste nog even een foto van het mooie Amsterdam.


Hoe was jullie week ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3