donderdag 29 mei 2014

Catrice Intensif'eye Wet & Dry Shadow


Tijd voor een budget pareltje. Mijn moeder nam deze laatst mee naar huis tijdens de Kruidvat 1+1 actie. Een prachtige ooschaduw die je zowel droog als nat kan gebruiken. Dit is de Catrice Intensif'eye ( goed bedacht! ) Wet & Dry Shadow in Black Or White Swan!? Ze had hem voor mij bewaard om hem te reviewen, dus bij deze ! 


Woow wat veel kleuren voor een oogschaduw! Het lijkt wel marmer. Het doet me een beetje denken aan die blushes van Mac. Deze oogschaduw bevat vooral veel zwart, maar ook prachtige champagne, brons en bruine kleuren. Dit ga je natuurlijk mengen en daarom ben ik heel benieuwd naar het resultaat.


Ik heb de oogschaduw zowel droog als nat geswatched. Je kan zien dat de intensiteit veel beter overkomt als je hem nat aanbrengt. Als je hem droog aanbrengt is hij heel poederig, waardoor je weer meer kans hebt op fall out. De kleur is heel mooi ! Niet pik zwart, maar meer tegen het donkergrijs aan en hij bevat prachtige gouden glitters. Met de flits lijkt het wel of het allerlei kleuren glitters zijn trouwens !

Wauw, wat had ik links met m'n wenkbrauw gedaan !? haha
Ik heb een look gemaakt en heb zowel dry als wet getest. Zoals je kan zien komt hij mooier over als je hem nat aanbrengt dan als je hem droog aanbrengt. Wat ik bij de wet wel heb gedaan is daarna hem nog een keer droog aanbrengen. Zo springt hij er nog beter uit. Hij heeft wel 1 nadeel en dat is de fall out. Je moet er rekening mee houden dat er veel zwart naar beneden valt en daarom kan ik aanraden om je concealer onder je ogen pas nadat je je oogschaduw hebt aangebracht aan te brengen. 


Je kan hier een prachtige smokey eye van maken met een touch of glitter ! Ik vind hem leuk!
Hij is te krijgen bij de kruidvat voor €3,89. Dit vind ik een prima prijs voor een oogschaduw. 
Helaas moet hij weer terug naar m'n moeder, maar ik zou hem zeker zelf nog kopen.

Wat vinden jullie van wet & dry eyeshadows ? 


1 opmerking:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3