maandag 12 mei 2014

Weekly Diary #11


Goedemiddag ! 
Tijd voor een nieuwe diary.. wat gaat de tijd snel he.
Ik moet me er soms echt aan herinneren om meer foto's te maken. Ik vergeet het gewoon. Daarom alvast sorry voor een niet zo uitgebreide diary, volgende week wordt hij vast beter hihi.

Een hele fijne week toegewenst.

Liefs, Kimberley !

Maandag


Outfit of the day ! New Forever21 shirt en River Island body chain 


Frozen Yoghurt <3 Yummieee


Ijsje voor m'n meisje !

Dinsdag


Zo lief ! 


Zelfde outfit, nieuw tasje ! Deze komt bij de Primark vandaan.

Woensdag


Look of the day ! Ik wil zomerrrrrr 

Donderdag


M'n Kylie Jenner inspired look. Ik vond hem wel geinig staan :) 

Vrijdag


Sporten sporten en nog eens sporten.


De über gezonde smoothie van La Place. Aardbeien en Chiazaad.. mehh geen succes haha 


Het pakketje wat ik had samen gesteld voor m'n moeder.
Ik gaf hem vrijdag al, omdat ik hem niet kon verstoppen haha

Zaterdag


Check deze Chanel lippenstift ! waaah die wil ik !! 


Hoe leuk die mega Chanel producten !!


Ik was zeker een groot fan van Nederland, maar ik vind ook wel dat Conchita terecht heeft gewonnen. Ik was zeker een proud dutchie zaterdag avond !


Conchita wurstjes :P


Oh en een "Conchelfie" konden we dan ook niet laten haha

Zondag


Latte Macchiato en een cheesecake brownie bij La Place


Check deze leuke horloges ! Jammer dat ik de 17 miljoen niet had gewonnen 10 Mei haha


Aangezien m'n nagelriemen altijd een ramp zijn gaan we maar wat nieuws proberen.
Binnenkort een review!


Hoe was jullie week ? 





2 opmerkingen:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3