donderdag 8 mei 2014

MUA ever after all matte palette + Kylie Jenner inspired look


Matte budget kleuren zijn altijd vrij moeilijk te krijgen. Dus toen ik zag dat MUA met een matte palette kwam was ik heel blij. Matte oogschaduwen zijn altijd prachtig om je crease te accentueren.
Het Ever After Al Matte palette leek me dus ook een aanwinst voor m'n collectie.



De oogschaduwen gaan van heel licht, naar best wel donker. De kleuren zijn heel mooi.. Zelfs een blauwe matte kleur. Dat zie je helemaal niet vaak in een palette. Ik denk dat je hier ook een prachtige smokey look mee kan maken als de kleuren goed gepigmenteerd zijn. 


Helaas.. De bovenste rij is een onwijze tegenvaller. Heel poederig en heeeeel slecht gepigmenteerd. 
De onderste rij is ook niet om over naar huis te schrijven, maar die kan je nog redelijk opbouwen. De zwart vind ik er als enigste uitspringen. Met deze zou je goed kunnen werken. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet in een complete look.



Zoals je hier kan zien zijn de oogschaduwen best creamy. Je zou dus verwachten dat het pigment wel goed is. Pffff ik baal zo erg.. want de kleuren zijn zo mooi om te zien. Eens kijken of we er nog wat mee kunnen maken.

De Kylie Jenner Inspired look

Ik besloot om een Kylie Jenner inspired look te maken. Zij is heel populair de laatste tijd als het gaat om haar make up look. Prachtige simpele oogloog.. Mooie lange wimpers en hele volle matte lippen. 


Voor de lippen gebruikte ik mijn favo KIKO Velvet Mat Satin Lipstick in 613 Pink Carnation. Een trucje om je lippen wat voller te laten lijken is door een heeeeel klein beetje concealer op het midden van je lippen te doen en dan een beetje te smakken. Het midden wordt dan iets lichter en daardoor heb je instant vollere lippen! 


Voor de look moet je je eyeliner zo dun mogelijk aanbrengen. Dit vind ik vrij lastig, dus het is even oefenen geblazen. Voor de oogschaduw (die bij kylie bijna niet aanwezig is ) gebruikte ik de kleuren :

- Unwrap ( bewegend ooglid ) 
-Bare ( crease )
-Fade (crease )
-Penny (zijkant crease )

En voor de wimpers gebruikte ik Benefit They're Real Mascara. Love it ! Om de look helemaal af te maken kan ik aanraden om hele natuurlijke wimpers aan te brengen, goed te contouren en highlighten. Want daar staat ze om bekend.

Ik vind het palette uiteindelijk niet helemaal een waste of my money, maar ik had gehoopt dat hij beter was. De Mua Ever After All Matte Palette is verkrijgbaar bij de kruidvat voor €7,99


Wat vinden jullie van het palette en de look ?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3