zaterdag 24 mei 2014

Red Velvet Lip Smacker


Een lippenbalsem die naar eten smaakt/ruikt ? Daar zijn de Amerikanen wel fan van volgens mij.
Lip Smackers heeft daarom meerdere lippenbalsems met een etenswaren smaak/geur.
Als klein meisje kan ik me herinneren hoe gek ik was op Lip Smackers. Ik heb ooit twee pakketten gekocht met frisdrank en food smaken/geuren. Zo had ik bijvoorbeeld een Cola cherry of een Cotton Candy lippenbalsem.. Heerlijk ! Maar Lip Smackers heeft nu cupcake smaken/geuren. Ik heb er al twee cupcake varianten in huis, maar toen ik Red Velvet zag moest ik er nog één toevoegen aan m'n collectie.



Lip Smackers hebben altijd een handige verpakking die je makkelijk in je handtas kan gooien. 
Het ziet er een beetje kinderlijk uit, maar who cares !? Het ruikt naar Red Velvet !
Hij ruikt dan ook echt naar cake. Of het echt red velvet is kan ik niet echt zeggen, maar hij ruikt zeker goed. Op je lippen proeft hij een beetje zoet vanille achtend aan, maar ik raad je niet aan om der aan te blijven likken haha. Het belangrijkste van de lippenbalsem : hoe voelt hij aan ? Hij smeert goed over je lippen en plakt gelukkig niet. Hij hydrateerd goed en geeft daarbij nog een subtiele roze glans over je lippen. Deze lippen balsem is te koop bij Ici Paris en kost maar €1,89 ! 


Nu zullen mensen misschien niet zo bekend zijn met Red Velvet cake. Dit is echt een typisch amerikaanse taart/cupcake. Als je daar bent zou ik ook aanraden om het zeker te proeven. Deze worden meestal getopt met een heerlijke creamcheese frosting. Ik heb hier een keer een blogpost over geschreven die je hier nog een keer kan lezen. 

Wat vinden jullie van Lip Smackers, Kinderachtig of gewoon jeugd sentiment ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3