woensdag 21 mei 2014

Essence All About Nude + Look of the day


Volgens mij was dit het meest gewilde palette van Essence. 
De All About Nude doet me in de verte een beetje denken aan het Naked 3 palette. 
Het Naked 3 palette wat nog steeds op m'n verlanglijstje staat bestaat uit prachtige roze/ rose nude tinten. En dat heeft het palette van Essence ook, alleen dan minder uitgebreid.


Het palette bestaat uit prachtige shimmer en satijn oogschaduwen. Nu denk je .. nude ? Hoort dat dan niet bruin te zijn ? Nee hoor , met zo'n palette als dit kan je ook een prachtige nude look maken. Het zijn prachtige lichte kleuren met twee wat donkere kleuren die je mooi in je crease kan gebruiken.


Het palette zelf is qua kwaliteit niet echt denderend zoal je ziet.. Er lag een beetje viezigheid op het palette en om een mooie foto te maken wilde ik het een beetje wegblazen. Ik blies er dus een hele oogschaduw uit.  Whuuut ? Een val zal dit palette dus zeker niet overleven en dat vind ik een nadeel aan dit palette. Ik heb gelezen dat dit bij meerdere mensen is gebeurd, dus daar moet je een beetje rekening mee houden bij aanschaf van dit palette.


Op de foto lijkt het pigment niet echt goed, maar dit is in het echt wel zo ! Het blijft dan ook een nude palette. Het zijn prachtige roze/rose kleuren. Het palette bevat een prachtige highlighter ( 1e van links ) en ook twee donkere kleuren voor als je een beetje een smokey look wil maken. 



De kleuren zijn makkelijk te blenden en gelukkig niet zo poederig. 
Ik ben heel blij dat ik dit palette eindelijk in m'n bezit heb ! Het enige nadeel is de kwaliteit van het doosje, maar voor €3,59 is het een hele leuke aankoop.

Zijn jullie al in het bezit van de Essence All About Nude ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3