dinsdag 13 mei 2014

MUA Mosaic blush in English Rose


Vandaag heb ik weer een prachtige blush voor jullie. Je ziet het niet, maar dit is de Mosaic blush van MUA. Helaas zijn de letters van het doosje verdwenen omdat de Kruidvat 5 lagen plakband op had gedaan. Om het een beetje mooi op de foto te krijgen was ik dus genoodzaakt heel hard te poetsen, met als resultaat dat de letters weg zijn. Sorry ! Gelukkig gaat het om de mooie blush. 


Deze mosaic blush doet zijn naam eer aan. Hij heeft namelijk een prachtig mozaïek design.
Ik heb altijd een zwak voor blushes met een mooi design! De blush heeft een makkelijke verpakking en bevat 8,9 gram. Hier zal je wel een tijd mee kunnen doen. Het mooie is dat je voor deze blush maar €3,99 betaald. Mooie prijs toch ? 


De blush bestaat uit vijf kleuren. 3 koele kleuren en 2 warmere kleuren. 
Alle kleuren bevatten een subtiele zilver/paarse shimmer. Je kan de kleuren apart gebruiken, maar je zal het voornamelijk gemengd gebruiken. Toch wil ik even de kleuren apart swatchen voor jullie, want misschien kan je deze blush ook wel gebruiken als oogschaduw. Ik hou van producten die je multifunctioneel kan gebruiken.


De kleuren zijn heel mooi, maar wel heel licht. Dit is te verwachten, want een blush moet natuurlijk heel subtiel zijn. Ik heb de gemengde versie aanbracht op m'n wangen. Op de foto hieronder kan je het resultaat zien.


Ik had verwacht dat het een hele koele blush zou zijn door de paarse kleur erin, maar dit valt heel er mee. Persoonlijk vind ik zelf omdat ik heel bleek ben een warme blush mooier en deze vind ik met de shimmer dan ook perfect! Een highlighter hoef ik niet meer aan te brengen op m'n wangen omdat dit anders een beetje "te" wordt. 

Het enige nadeel aan de blush is dat hij vrij poederig is als je met je kwast over de blush gaat. Verder vind ik het een prachtige blush. En dat voor maar €3,99 ! Binnenkort zal ik nog een blush voor jullie reviewen van MUA. Ik hoop dat ik daar net zo enthousiast over ben als deze ! 

Wat vinden jullie van deze blush ? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3