maandag 19 mei 2014

Weekly Diary #12


Goedemiddag allemaal !
Helaas, het is weer maandag... Maar dat houdt weer in dat ik ( dit keer ) volle diary voor jullie heb ! 
We hebben weer een prachtig vooruitzicht.. lekker zonnennnn ! Gaan jullie allemaal naar het strand ?
Ik hoop dat jullie een leuke week hebben en vergeet je niet in te smeren met zonnebrand ! 

xoxo


Maandag


Ik sta er wat lamlendig bij .. het is maandag ! Maar dit was m'n outfit of the day


Dinner of the day : Pasta Pesto met kip <3

Dinsdag


Jeej ik pas eindelijk een broek in maat 38 ! Uitzondering hoor, Primark maten kloppen nooit echt..


Still love my sweater !

Woensdag


Woensdag : American pancakes dag !

Donderdag


Jeeeej pakketjeeeee !


M'n Nike Roshe Runs ! In het zwart wit .. Zo blij mee !


Goede motivatie om te gelijk te gaan sporten !

Vrijdag


Laatste aflevering m'n favo serie Greys. Gelukkig komt er een seizoen 11. Helaas zonder Christina :(


Op naar Zaandam , Bye Den Haag !


Hollandse pot bij opa en oma ! Mmmmm

Zaterdag


Lekker Lunchen met m'n tante en nichtje in Castricum op een boerderij. Heerlijk broodje geitenkaas met honing.


Lief nichtje , lekker genieten.


Chickiesss 


Een selfie kon niet ontbreken.


Sexy lady haha !

Zondag


Outfit of the day !


Gezellig genieten van t zonnetje in de speeltuin. Kijk der genieten dan !


Op naar huis !



Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3