dinsdag 1 juli 2014

Pretty Box Unboxing Juni


De Pretty Box! Dit is de opvolger van de Glossy Box. Ik las dat je dit maand een product kreeg van Benefit en besloot hem daarom te bestellen. Je kunt verschillende abonnementen nemen. Ik nam een maand abonnement die je elke maand kan opzeggen. Dit omdat ik eerst even wil kijken wat ik er van vind. Hoe langer je je abbo is, hoe goedkoper je box wordt. Op de site van Pretty Box kan je kijken wat voor abonnementen er zijn. Deze box kwam met verzendkosten uit op €14,95

Benieuwd wat erin zit ? lees dan snel verder...


Dit is dan de inhoud van de Pretty box van Juni ! Ik ga jullie per product vertellen wat Pretty Box erover verteld en wat ik er van vind.


Wat zegt Pretty Box : Benefit They're Real! Mascara - Deze innovatieve, zwarte mascara verlengt, krult en geeft volume, zonder dat je wimperhaartjes aan elkaar plakken.

Wat zegt Kim : Zelf heb ik deze al een keer gehad en ben er erg enthousiast over! Hij doet wat hij zegt, maar omdat deze mascara nou niet bepaald budget is ben ik nu overgestapt naar een andere mascara om dat die in de aanbieding was. Stiekem hoopte ik dat de nieuwe eyeliner erin zat, maar helaas pindakaas! Ik ben alsnog heel blij dat deze miniatuur versie erin zit. De full size kost € 24,95


Wat zegt Pretty Box : Dr. Fix Eelt Creme of Lipide Creme of 24/7 Hand & Nagel of Eelt & Kloven Verwijder Pleisters - Dr. Fix herstelt en verzorgt je voeten en handen. Heb je last van eelt, hielkloven, extreem droge en gevoelige huid of huidveroudering van je handen? Dan heeft Dr. Fix de oplossing. De hierboven genoemde producten pakken elk één van deze problemen aan. 

Wat zegt Kim : Je één van deze producten in je box verwachten. Ik kreeg de Eelt en Kloven verwijder pleisters. Ik ben heel benieuwd of dit werkt en ik had hier zelf nog niet eerder van gehoord.
Je krijgt de full size verpakking ter waarde van €9,99


Wat zegt Pretty Box : Sally Hansen Cuticle Massage Cream - De verzachtende formule van deze rijke crème zorgt voor diepe hydratatie van ruwe en gespleten nagelriemen. Masseer je nagelriemen elke nacht in met deze cream voor verbetering van de bloedcirculatie en stimulering van de nagelgroei. Geniet van het verzorgde en zachte gevoel!

Wat zegt Kim : Sally Hansen is een merk wat ik natuurlijk wel ken. Deze crème doet me heel erg denken aan die van Dior die ook Apricot bevat. Hij doet wat hij zegt en hij heeft een heerlijk geurtje. 
Deze ga ik zeker vaak gebruiken. Ik ben heel benieuwd of deze mijn Lush Lemony flutter kan verslaan. De box bevat de full size versie ter waarden van €7,99




Wat zegt Pretty Box : Hard Candy Take Me Out Eyeliner - Deze soepele eyeliner van het Amerikaanse merk Hard Candy is verkrijgbaar met verschillende effecten. Je kunt de metaal- of de glittereditie ontvangen in deze box. De intense kleur geeft je oogopslag en prachtige, sprakelende look! Leuk weetje : de eyeliners kun je ook gebruiken als haarstokjes. 

Wat zegt Kim : Haarstokjes ? Nou dat ga ik maar niet proberen, want bij het vast pakken van deze eyeliner zat alles onder de glitter. Het was heel duidelijk dat ik de glitter editie had haha. Ik heb een mooi bruine eyeliner ontvangen met een subtiele gouden glitter. Hij is heel romig, bijna te romig! Wel kan je hem makkelijk uitvegen/smudgen. Het merk zelf kende ik niet, maar een eyeliner komt altijd wel van pas. Ik ben heel benieuwd hoe goed deze blijft zitten. Ik ontving in deze box de miniatuur versie ter waarde van €3,95


Wat zegt Pretty Box : NYC Anti Shine Stick - Een glimmende huid hoort tot het verleden met de NYC Anti Shine Stick. Dit praktische potloodje pakt glans aan op ongewilde plekjes zoals je neus en voorhoofd en kan ook als concealer gebruikt worden. Zeer goed te gebruiken in combinatie met je foundation.

Wat zegt Kim : Hmm, bij dit product heb ik ergens m'n twijfels. Hij geeft geen kleur af dus als concealer lijkt het me een beetje stug dat het werkt, maar hij is wel degelijk matterend. Ik twijfel ook of je dat wel ziet als je je foundation daarna aanbrengt. Als je het over je foundation aanbrengt ben ik bang dat je vage uitgeveegde plekken krijgt. Maar we zullen zien, misschien wordt ik wel verbaasd door dit product! Klein nadeel : Hoe slijp je dit ? Dat wordt een grote puntenslijper aanschaffen haha.
Ik kreeg de full size versie ter waarde van €2,79


Dit was dan mijn eerste Pretty Box. Ik vond de vorige boxen wel iets leuker, maar voor het geld vind ik dat je leuke producten krijgt! Zeker een keer het proberen waard. Ga snel naar prettybox.nl

Wat vinden jullie van de Pretty Box van Juni ? 


2 opmerkingen:

  1. Ik vind zo'n box altijd een beetje eng, maar de inhoud van deze is wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze kan je per maand opzeggen, dus je zit gelukkig nergens aan vast :)

      Verwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3