vrijdag 11 juli 2014

Mac Angel Lipstick


Na mijn eerste Mac lippenstift wist ik zeker dat het niet m'n laatste Mac lippenstift was. 
Maar omdat de prijs niet heel erg budget is heb ik er nog best lang over gedaan om een nieuwe te kopen. Ik ging voor één van de bestsellers van Mac en dat is meteen ook de grote favoriete van Kim Kardashian:  Mac Angel! 


Mac Angel is een lippenstift uit de Frost finish lijn. Dat houdt in dat het een lichte metallic glans heeft en een shimmer bevat. Frost lippenstiften hebben een medium dekking en staan er om bekend dat ze misschien een beetje je lippen uitdrogen.


Nu even over op de kleur. Angel is een hele mooie beige-roze kleur. Hij neigt meer naar het baby roze, maar dan toch nude. Je ziet er dus niet uit als een barbie popje als je deze draagt. Het is echt een " My lips but 10000000x better" hihi. Ja qua kleur kan ik best begrijpen dat dit de favoriete nude kleur van Kim Kardashian is.


De finish had ik wat meer metallic en glitteriger verwacht, maar ik vind de finish vrij creamy!
Dat vind ik stiekem wel een pluspunt, want ik ben niet zo van de glitter lippenstiften. Nu heb ik natuurlijk een hele lichte huid, en Kim K een iets donkere, dus ik was een beetje bang dat de kleur niet zo mooi zou staan als bij haar. Gelukkig is deze kleur voor de meeste huidskleuren perfect.



Dit is hem dan op m'n lippen. Het is de perfecte kleur voor bij donkere smokey eyes of als je een dagje naturel wil zoals ik op deze foto. Jep, ik heb weer een favoriet erbij. De lippenstift blijft zo'n 3 a 4 uur zitten en ik vind het nog wel meevallen hoe erg hij je lippen uitdroogt. Wat ik een pluspunt vind is de heerlijke vanille geur van de mac lippenstiften. 


Mac Angel is te koop bij alle Mac verkooppunten of via douglas.nl en kost €18,50

Wat is jullie favo Mac lippenstift ?


1 opmerking:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3