woensdag 30 juli 2014

Mac Pro Longwear Concealer in NC15


Aangezien ik sinds kort na 1,5 jaar eindelijk weer een baan heb, vond ik het tijd voor een klein cadeautje voor mezelf. Jeej, me! Na alle filmpjes van Nikkietutorials te hebben gezien waar ze altijd de Mac Pro Longwear Concealer in NC15 gebruikt moest ik die natuurlijk ook hebben. 
Ik loop nu elke dag langs de Mac store in Den Haag en kon het daarom niet laten om een bezoekje te brengen. Deze met nog een mac goodie ging mee naar huis. Over het andere Mac Product schrijf ik later! Één hint.. het glimt heeeel mooi <3 


Mac Pro Longwear concealer staat er bekend om dat hij heel lang en netjes blijft zitten.
Dit wilde ik heel graag uitproberen. Hiervoor gebruikte ik een liquid concealer van Essence, maar daarbij merkte ik dat hij na een aantal uur te erg ging creasen en eigenlijk een beetje weg smolt. 
Neemt niet weg dat ik Essence nog steeds heel goed vind hoor! 


Ik ging voor de kleur NC 15 omdat ik altijd zag dat Nikkie van Nikkietutorials deze altijd gebruikt en net zo'n lichte huid heeft als ik. Zij gebruikt hem ook om een mooie highlight onder je ogen te geven waardoor je wat wakkerder lijkt. 


Het flesje waar het inzit heeft een pompje. Dat vind ik heel hygiënisch, maar er komt wel heel erg veel uit. Doseren vind ik heel lastig. Misschien dat ik een spons applicator toch beter vind. 


De kleur lijkt op m'n hand te donker voor een highlight, maar m'n gezicht is wat lichter dan m'n handen. Ik denk dat hij precies goed is. Hij is goed uit te smeren en dekt goed.


Dit was een dag dat ik ONWIJS moe was! Wallen onder m'n ogen, m'n huid werkt niet echt mee en ik kan dus wel een highlight gebruiken.  Op de 2e foto zie je dus hoeveel concealer ik aanbreng. Dit komt ook omdat ik het zonde vind om de helft wat uit het pompje komt weg te gooien zeg maar. Dit is wel goed voor een mooi wakker effect onder de ogen. Ik  blend dit met een spons van Real Techniques. En op de laatste foto zie je het resultaat! Mooi effect toch ? 

De concealer blijft de hele dag zitten en creased niet (zelfs niet met 30 graden )! Dit is echt de beste concealer die ik heb gehad in tijden. Maar hij kost dan ook wel wat. Voor 9ML betaal je bij de Mac store in Den Haag €19 euro. Oei, maar dan heb je ook wat!

Wat is jullie favo concealer ? 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3