dinsdag 8 juli 2014

Chanel Rouge Coco Shine


Sinds ik vorige keer m'n Chanel mascara heb weten te scoren in een goede sale, ben ik echt hooked on Chanel. De verpakkingen zijn zo prachtig dat elk meisje eigenlijk iets van Chanel in der stash moet hebben. Ik kwam weer een mooie sale tegen en besloot de Rouge Coco Shine in 90 Mutine naar huis. Dit is een Hydrating Sheer lip shine, dus niet de lippenstift die je gewend bent van Chanel.



De huls is prachtig goud met zwart. Het ziet er heel luxe uit ! Hij bevat 3g lippenstift wat volgens mij wat minder is dan de standaard Chanel lippenstift. Qua prijs verhouding klopt dat niet echt. Want deze kost normaal gesproken €32 euro. Ik heb het geluk gehad dat ik er €16 voor heb betaald. (wat ik nog steeds heul veul geld vind!!) 



Mutine is een prachtige sheer nude roze kleur. In de huls lijkt het een super gepigmenteerde kleur, maar zoals ik hiervoor al schreef is hij sheer. Dat houdt in dat hij iets wat doorzichtig is. Deze lippenstift is een beetje een lippenbalsem. Hij geeft je lippen een subtiele kleur en daarbij verzorgt hij je lippen. Pluspuntje toch ?  



Dit is de kleur op m'n lippen. Het geeft je een prachtige " My lips but better " look. Iets waar ik graag voor ga als ik een wat donkere look op m'n ogen heb of als ik voor een totale nude look ga. Hij verzorgt je lippen goed en blijft ongeveer drie uur zitten. Na een maaltijd moet je hem wel even bijwerken. Klein nadeel is : Hij ruikt een beetje naar een oude vrouwen lippenstift. Waarschijnlijk is dat gewoon het luchtje van Chanel, maar ik ben volgens mij de enige in de wereld die die geur niet lekker vind. Sorry !! 

Hij kost normaal gesproken €32,- ( wat ik voor zo'n lippenstift wat aan de hele dure kant vind ) Ik heb hem weten te scoren, met een lieve sponsoring van m'n moeder, voor €16 euro bij MOOI parfumerie. Neem snel een kijkje want dit is waarschijnlijk een kleur die uit de collectie vandaan is gegaan en wie weet kan jij hem ook nog voor een leuk prijsje krijgen. 

Wat vinden jullie van sheer lippenstiften ?


3 opmerkingen:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3