vrijdag 4 juli 2014

L'Oreal Revitalift Magic Blur - Photoshop in a tube




Blur is iets wat ik ken van het Photoshoppen. Blur houdt in dat je iets vervaagd.
Zou dit een soort van Photoshop in een tubetje zijn ? Dat zou toch te mooi voor woorden zijn ?
L'Oreal Revitalift Magic Blur  belooft om al je poriën, rimpels en oneffenheden te vervagen. Rimpels zullen de meeste lezers van mij nog niet hebben, maar toch vond ik het wel leuk om te reviewen. 


Zoals je op het doosje ziet is het voornamelijk voor 40 tot 50 jaar oud, maar ik poriën en oneffenheden heeft toch iedereen? Het zou het direct moeten vervagen en een mooie fluweelachtige gladmakend effect achter moeten laten. Photoshop in a tube dus! Het zou perfect als primer voor je make up te kunnen gebruiken om een mooie smooth basis te creëren.




Het spul zit in een lange tube die makkelijk te gebruiken is. Nadeel aan dit soort tubes is dat je de helft er niet uit krijgt, maar het is hygiënischer van een potje waar je de hele tijd met je vingers in zit te porren natuurlijk ! 


Dit is het dan. Dit smeer je op plekjes die het nodig hebben. Bijvoorbeeld onder je ogen, kin, neus ect..  Het lijkt wit, maar als je het uitsmeert is het doorzichtig hoor.


Tja, het op de foto vast leggen is bijzonder moeilijk ! Ik moet zeggen dat het echt een prachtige vervaagde en ook matte finish geeft. Ik vind hem heel fijn om als primer te gebruiken. Het voelt fluweel zacht aan. Ik gebruikte zelf al van L'oreal de Skin perfection. Een wat kleinere wit roze tube die niet speciaal voor 40 tot 50 jaar oud is maar gewoon voor elke leeftijd. Die doet precies het zelfde... Op de site van L'oreal kan ik nou niet echt een groot verschil vinden helaas. Maar ik kan allebei de producten wel aanraden. Voordeel van de Magic Blur is dat je voor €16,99 50 ML hebt en de Skin Perfection kost €14,99 en is maar 15ML. 

De L'oreal Revitalift Magic Blur 50 ML kost €16,99, maar als je een beetje de folders in de gaten houdt is hij meestal wel goedkoper te krijgen. Op Bol.com is hij nu bijvoorbeeld €5,66 !! 

Zijn jullie al bekend met dit product ? En wat vinden jullie ervan ? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3