woensdag 16 juli 2014

Chanel Brillant Extrême Glossimer



Een paar weken geleden vertelde ik nog vol trots over m'n eerste Chanel product.
De Mascara waar iedereen het over heeft en ook mijn hartje heeft gestolen. 3 Weken terug was ik bij MOOI parfumerie en zag daar een bak vol Chanel met 50% korting. Nou dan gaat m'n hart dus sneller kloppen. Ik kreeg deze Chanel Lipgloss die nu maar €13,60 kostte.  


Al de Chanel producten komen altijd heel chique in een prachtig doosje. Ben ik de enige die het niet lukt om het doosje weg te gooien ? ik vind het zo zonde haha! Dit is de Brillant Extrême Glossimer ( staat vast voor Extreem glitterende en shiney lipgloss haha ) in de kleur 161 Bagatelle. 


De huls is echt weer prachtig! Mooi met goud en zwart wat het een hele luxe uitstraling geeft.
Ook het chanel logo op de top is goud. Dit kun je zien in de allereerste foto.


Dit is ideaal voor zo'n dag dat je niet echt zin hebt in onwijs veel make up, maar wel goed voor de dag wil komen. De lipgloss in een hele mooie lichtroze kleur. Op de foto lijkt het bijna tegen het koraal aan. Perfecte kleur voor de zomer dus. In het flesje zie je al wat aan prachtige gouden glitters erin zitten verwerkt. Ik was heel benieuwd hoe het aanvoelt op je lippen, maar het is gelukkig helemaal geen zanderig gevoel. 


De applicator is niet heel bijzonder. Ééntje die je bij de meeste lipglossen zit. 
Gelukkig geen kwastje of iets, want dat vind ik altijd een beetje eng aanvoelen.



Op m'n hand lijkt het meer koraal, toch is het op m'n lippen meer roze. 
De gouden glitters zijn aanwezig, maar je ziet er gelukkig niet uit als een discobal. 
De lipgloss voelt goed verzorgend aan en blijft zo'n 2 uur zitten. Tenzij je een grote maaltijd eet, dan moet je hem toch even bijwerken. Ik vind hem prachtig! 

Ik weet niet of je deze nog kan krijgen, en wie weet vind je hem ook wel afgeprijsd. 
Ik vond hem zo mooi dat ik hem toch met jullie wilde delen. 

Zijn jullie al in het bezit van een Chanel lipgloss ?


1 opmerking:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3