zaterdag 19 juli 2014

Mijn eigen trouwkaarten lijn! Blije Bruidpaartjes op Kaartopmaat.nl!


Misschien weten jullie het niet, maar ik ben in m'n vrije tijd grafisch vormgeefster.
Ik ontwerp logo's, maar ook kaartjes. Ik heb bij Create2Send stage gelopen in Amsterdam, waar ik ben begonnen aan een trouwkaarten lijn, geïnspireerd op het trouwkaartje van m'n oom en tante die ik ook had ontworpen. De kaartjes kan je zelf aanpassen/ samen stellen en dus helemaal naar jouw smaak maken. Het leuke is dat de bruidspaartjes zelf samen te stellen zijn met verschillende kapsels, jurken, pakken ect! 


Gaat er binnenkort iemand trouwen of ga je misschien zelf trouwen ? 
Neem dan een kijkje op kaartopmaat.nl! Naast m'n eigen trouwkaartenlijn kan je daar nog veel meer kaarten krijgen. Maar mijne zijn natuurlijk een aanrader hihi.


De stijl is een mix tussen vintage en modern. Zoals ik al zei
 kan je ze helemaal aanpassen naar eigen smaak! Leuk toch ? Hier onder een voorbeeld van drie kaartjes die ik heel leuk vind! 




Deze hebben toevallig allemaal de zelfde stijl jurk en pak, maar dat kan je natuurlijk veranderen!
Ik zou het heel leuk vinden als jullie een kijkje nemen en het misschien door vertellen aan mensen die gaan trouwen! 

Om alle kaarten te bekijken kan je hierrrr klikken ! 

Wat vinden jullie van m'n trouwkaarten lijn ?


1 opmerking:

  1. Gaaf hoor! Niet alleen zelf ontworpen, maar ook het idee zelf verzonnen. TOP!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3