maandag 15 december 2014

The Christmas Tag



Mijn favoriete tijd van het jaar! Daar moest ik natuurlijk een tag over doen.
Ik ben zelf niet getagd, maar ik wilde hem echt niet overslaan!
Hierbij tag ik iedereen die maar van kerst houdt. Ik vind het zo leuk om te lezen wat kerst voor iedereen betekent namelijk. Let we begin!

Echte kerstboom of een neppe? 

Ik heb thuis een heeeeele kleine neppe staan. Ik vind kerstbomen super leuk hoor, maar met kerst zit ik toch meestal bij familie en dan vind ik het zoveel gedoe om een grote kerstboom neer te zetten.
Echte vind ik wel altijd wat leuker omdat het huis dan zo lekker ruikt!

Favoriete Kerstliedje?

Ja ik denk toch echt wel "All i want for christmas is you" van Mariah Carey en van het nummer "My only wish" van Britney spears word ik ook altijd wel vrolijk haha! Oh en is het erg dat ik elk jaar stiekem in mezelf sta te lachen al ik flappie hoor?




Favoriete Kerstfilm?

The Grinch! Ik denk dat ik die serieus elk jaar wel kijk haha!

Uit eten of zelf koken?

Duidelijk zelf koken. Dat maakt het gewoon kerst.
Ik ben dan wel van de zoete hapjes maken hoor, zoals lekkere kaneel broodjes of taart.

Waar breng jij meestal de kerst door?

Eerst kerstdag meestal bij m'n moeder en 2e kerstdag vieren we altijd met heel de familie door bij m'n oom Cees en tante Marieke. Ik kijk daar heel het jaar naar uit.



Wat is je favoriete kerst eten/snoep?

Koekjes! Van die lekkere kerstkoekjes. Dit jaar zit ik te denken om een pompoentaart of een zoete aardappel taart te maken.

Favoriete cadeautje om te krijgen?

Ik ben al blij als ik gewoon met de familie ben. Maar cadeaubonnen zijn altijd mooi meegenomen hihi.


Witte kerst: ja of nee?

Dikke vette ja! Geeft het toch dat extra gezellig's 
Het enige nadeel is dat we dan in de sneeuw een uur naar de familie moeten rijden...

Kleuren in de kerstboom?

Ik ben zelf meer van de witte en crème kleurtjes in de boom.



Jurkjes of winterse truien?

Ik vind de foute kerst trui echt geweldig! Maar stiekem is kerst echt het moment dat ik all out mag gaan met glitter en shine, en dan draag ik toch liever een jurkje.

Vroeg opstaan of lang uitslapen met de kerst?

Niet te vroeg en niet te laat. Ik wil vol op kunnen genieten van de kerst!

Foto van Google
Wat is jou droomplek om te bezoeken rond kerst?

Deze is onwijs makkelijk. M'n ultieme droom is om een keer naar New York te gaan rond de kerst en oud en nieuw. Ik ben er al een keer geweest hoor, maar met al die lampjes en versieringen lijkt het me geweldig om in Central Park te lopen. Ik zou stiekem ook wel eens rond de kerst naar Disney willen met m'n nichtje.


Wat maakt kerst zo speciaal voor jou?

Familie en samen zijn.


Let me know of jullie de tag hebben gedaan! Merry Christmas! x 

3 opmerkingen:

  1. Haha dat shirt met 'merry christimas ya flilthy animal' zoek ik al een tijdje! :') Wilde hem voor m'n broer bestellen maar ik durfde het niet aan via eBay omdat die maten vaak nogal raar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leeuke TAG, ik heb er eentje van VeraCamilla overgenomen.. Ooh kerstkoekjes ik krijg er al meteen zin in

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3