dinsdag 2 december 2014

Mauve me up !


Cadeautje uit Duitsland ! M'n tante was in Duitsland bij de DM en was zo lief om een leuk cadeautje voor me mee te nemen. Namelijk de Long Wear Shadow Artist van P2. P2 is één van m'n favoriete budget merken van Duitsland. Ze hebben altijd prachtige dingen, dus kom je eens in Duitsland bij de DM, neem daar dan zeker even een kijkje! 




Wat is zo'n Long Wear Shadow Artist dan ? Dat is eigenlijk gewoon een creamy oogschaduw in potlood vorm. Deze is helemaal makkelijk, want je kunt het product gewoon om hoog draaien.


M'n tante koos voor de kleur 037 Mauve Me Up. Ik moet zeggen dat dat een hele goede keuze is, want het kleurtje is eigenlijk best speciaal! 


Het is een hele mooie grijs/lila kleur met een kleine shimmer. Zometeen kan je de goede kleur goed zien bij de swatches. 


Wat ik ook wel grappig vind aan dit "potlood" is dat je hem kan slijpen. Zo kan je er misschien wel een mooie eyeliner van maken. Voorlopig gebruik ik hem als basis of als normale oogschaduw.


De kleur is echt prachtig! Een coole grijze kleur met lila erin verwerkt. 
Deze kleur is niet te fel en daarom heel mooi voor een everyday simpele look.
Lekker winters met bijvoorbeeld een zilveren kleur.


Dit is de look die ik er mee heb gecreëerd. De potlood is creamy, maar niet zo creamy dat hij in je crease gaat zitten. Ook is de houdbaarheid goed! Hij gaat heel de dag mee.
De prijs ligt rond de 3 euro en is te koop bij de DM in Duitsland.

Q: Wat is jullie favoriet van P2 ? 

3 opmerkingen:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3