donderdag 18 december 2014

Kayla Itsines Workouts #6


Goedemiddag dames en heren. Ik heb heel lang niks meer laten horen over m'n sporten, but i'm still going strong! Ik ben nu inmiddels bij week 16. Dat is week 4 van het tweede boek en geloof me als ik zeg dat het onwijs zwaar is. Ik heb maandag legday gedaan en kan nu nog steeds niet normaal lopen haha. Benieuwd naar de voor en na foto's? Lees dan snel verder!



Ik begin al steeds een beetje meer resultaat te zien. Ik heb mezelf afgeleerd om zoveel op de weegschaal te staan en sinds kort meten Mandy en ik ons met een meet lint. Nu zijn de resultaten nog niet heel erg spannend, maar na een week was er toch een cm af bij m'n benen en armen!

Het meeste moeite heb ik nog steeds met het gezond eten. Ik doe m'n best, maar in deze tijd van het jaar is er geen ontkomen aan het lekkere eten. En ik gun mezelf ook af en toe wel wat lekkers! Vanaf januari word het weer streng opletten, maar rond de kerst lukt het gewoon niet zo. Nu zijn jullie vast allemaal benieuwd naar de resultaten!


Week 12 - Week 16

Dit begint er al een beetje op te lijken toch? Natuurlijk werkt het licht niet zo goed mee op de week 16 foto, maar er is toch wel weer iets van m'n heupen af! Ik ben blij met het resultaat! 


Week 12 - Week 16

Hier zie je niet zo veel resultaat, ook omdat ik gewoon een noot ben in foto's maken.
Met een geholde rug zie je het ook niet he mevrouw van Beek haha.


Week 0 - Week 16

Overal ben ik dik tevreden. Ik heb nu nog 8 weken te gaan en ben heel benieuwd wat dan de resultaten zijn!


Deze foto wilde ik nog even toevoegen. Vorig jaar moest en zou ik de trouwjurk van m'n tante aan doen. Helaas ging deze echt niet dicht en moest ik hem vast houden voor de foto. Één jaar later kreeg ik hem gewoon heel makkelijk dicht. Ik was zo trots dat ik dit verschil echt even met jullie wilde delen! 

Thanks voor alle motivatie! 
xoxo



3 opmerkingen:

  1. Ik hoor de klokken al luiden :D. Gaat supergoed. Ik zie het resultaat heel erg. Voor vergeleken met de vorige updates. Ga zo door :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent super goed bezig meid! Ga zo door, super leuk dat je al bij week 16 bent! Ik ben pas bij week 3, haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3