woensdag 31 december 2014

NYE LOOK + NAILS



Lieve volgers! Het is bijna zover, 2014 zit er weer bijna op. Ik wil jullie allereerst een gelukkig nieuw jaar toe wensen en dat doe ik doormiddel van een laatste look! Ik wil jullie ook bedanken voor de lieve reacties die ik heb ontvangen dit jaar en voor het steunen tijdens het afvallen! 2015 wordt een leuk blog jaar!




De nagels, dit jaar ga ik voor zilver met een holografische glitter. Elke keer als de de vuurwerk de lucht in vliegt steel jij de show met je glinsterende nagels. Ik heb dit in een ombre effect aangebracht. 
Je brengt dus eerst twee laagjes zilveren nagellak aan en daarna voor de helft glitters. Tadaaa, je bent ready om te spinnen vanavond!


Voor de ogen ga ik dit keer voor een kleur die ik zelf niet vaak draag. Blauw! 
Dit met natuurlijk wat glitter, want New Years eve is niet compleet zonder glitter. 

Ik heb hiervoor een palette van Lancome gebruikt ( de blauwe kleur ) 
Het chocolate palette van Too Faced voor de warm bruine kleur.
En Glitter in silver en Shine van Make-up Studio.

De glitter heb ik aangebracht met een beetje wimperlijm.


Dit is de uiteindelijke look! Ik hoop dat jullie een mooie avond hebben.
Geniet ervan. 

Liefs en bedankt voor het mooie jaar! 

Kimberley


2 opmerkingen:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3