maandag 1 december 2014

Monthly Fav's // November


De maand november vloog weer voorbij! Voor mij altijd één van de leukste maanden van het jaar omdat ik dan jarig ben. Ik heb weer heel wat leuke dingen bij elkaar verzameld en dat zijn mijn favorieten! Dus deze week geen Weekly Diary, maar een monthly fav's. Nieuwsgierig naar wat mijn hartje sneller liet kloppen in November ? neem dan een kijkje!




Deze moesten zeker in m'n favorieten! De glitter van Party Shoes is prachtig, maar Paparazzi mag er ook best wezen. Bordeaux rood is één van m'n favorieten kleuren rond deze tijd van het jaar. Dat zie je veel terug in m'n make up, maar ook in m'n kleren.

Rosé gouden kwast van de H&M

Dames, als jullie deze kwast nog niet in jullie stash hebben, ren dan snel naar de H&M. 
Deze kwast kostte me €4,99 en is elke cent waard. Ik gebruik hem om te contouren. Deze kwast is zo heerlijk zacht dat de contour niet te aanwezig is op het gezicht, maar heel subtiel is.


Dit oogschaduw palette kon natuurlijk niet ontbreken. I love it ! De kleuren zijn heerlijk warm, de pigmentatie is top en blenden makkelijk op het ooglid. Voor een budget prijs van €11,99 mag deze ook zeker niet ontbreken in je stash.



MAC Chatterbox

Van m'n cadeau bonnen van de bijenkorf kocht ik MAC chatterbox. Een vrolijk roze kleurtje, die misschien meer geschikt is voor van de lente, maar hij is zo mooi dat hij niet mocht ontbreken in m'n monthly fav's. Hier komt nog een review van.


Vanille blijft één van m'n favorieten geuren en met deze ben ik dan ook heel blij. Het lijkt een beetje alsof je je lichaam insmeert met koekjes. Hmmm, perfect voor de winter! 



M'n eerste YSL lipstick. Alleen voor de huls zou hij al elke maand in m'n fav's moeten staan. 
Want wat is hij prachtig! De lippenstift zelf ik ook geweldig. Helemaal rond deze tijd van het jaar is het natuurlijk heel handig als je lippen goed verzorgd worden, en dat doet deze lippenstift goed.


Je zou het niet verwachten, maar dit is echt een prachtige highlighter. Het enige nadeel is misschien het doosje, maar voor de rest is hij geweldig. Je moet hem wel goed blenden, want anders is hij een beetje "to much" voor een highlighter. Ik gebruik hem nu heel vaak onder m'n wenkbrauw, in m'n binnenste ooghoek en op m'n juk beenderen. 

MAC mineralize blush in Warm Soul

Ook deze kocht ik van m'n Bijenkorf bonnen en ik ben verliefd. Hij geeft m'n gezicht net dat beetje extra warmte en is dus perfect voor van de winter als m'n huid weer extra bleekscheet is. Over deze blush komt natuurlijk nog een review 


Dit waren de favorieten van November. Het enige wat ik echt vergeten ben erop te zetten is m'n Yankee Candle in Snowflake Cookie. Die hoort er ook zeker bij !

Q: Wat zijn jullie favorieten van November ?



5 opmerkingen:

  1. Mooie producten, ben erg nieuwsgierig naar een MAC blush

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, Leuk Leuk. Het NIX palette vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige producten! Die lipstick ziet er super mooi uit. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh Vanilla Dee-lite is echt verrukkelijk! Best bodylotion ever!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3