maandag 22 december 2014

Oh Christmas tree... // Nailart stappen tutorial


Vandaag geen kerst look, maar wel een nailart! We vandaag de meest schattige kerstboom nagels maken zodat je helemaal in stijl kan komen opdagen bij je kerstfeestje. Benieuwd naar het resultaat en of het me is gelukt? lees dan snel verder!


Wat heb je nodig?

Witte nagellak 
Groene nagellak 
Glitter nagellak 
Top Coat 
Tape 


Stap 1 

Lak je nagels met een witte nagellak. Ik gebruik hiervoor 1 van Sally Hansen. Je mag natuurlijk ook een andere kleur gebruiken. Laat deze laagjes goed drogen!

Stap 2

We beginnen met het beplakken van de nagels met tape. Zorg ervoor dat er een mooi driehoekje overblijft. Dit doe je met al je nagels tenzij je liever 1 nagel wil doen.


Stap 3

Lak de driehoekjes met groene nagellak. Ik gebruik er één van Essence



Stap 4

Als de lak nog niet helemaal droog is breng je snel de glitter nagellak naar keuze aan. 
Ik gebruik de groene glitter van OPI.


Stap 5 

Als de groene lagen nog niet helemaal droog zijn trek je langzaam de tape eraf. Als de lak te droog is kan je namelijk je ontwerp mee trekken.

Stap 6 

Breng een geen steentje aan als de topper van de kerstboom! Dit kan je vaak vinden in van die nailart setjes.


Stap 7

Breng een topcoat aan naar keuze en je bent ready om te shinen op je feestje!



Q: Wat vonden jullie van deze stappen tutorial?


1 opmerking:

  1. wel handig om deze stappen tutorial te bekijken...ik kan het dan echt heerlijk op mijn gemakje bekijken...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3