vrijdag 26 december 2014

Eerste Kerstdag PLOG


Goedemorgen allemaal! Iedereen een fijne 2e kerstdag!
Ik hoop dat jullie genoten hebben van de eerste dag. Benieuwd naar wat ik heb gedaan? Nou ik kan verklappen dat het in ieder geval veel met eten was hihi. Voor alle foto's moet je even verder kijken!




Kerstontbijt! Met heerlijke verse scones.


Mam had de tafel ook weer leuk versierd.


Hmmm scone met clotted cream en een soort citroen jam.


Alvast een cadeau. Gister heb ik al leuke cadeau's van m'n vader en Defnie ( stiefmoeder ) gehad.
Een heerlijk luchtje van BeyoncĂ© en douchegel van de Douglas. Van m'n moeder en peter kreeg  ik geld. Morgen doen we nog meer cadeautjes met familie.


We hebben vandaag niet echt iets bijzonders gedaan. We hebben eigenlijk meer op de bank gezeten.


Prachtig kerstlampje vinden jullie ook niet haha


Mama had stoofpeertjes gemaakt voor het Kerstdiner.


Ondertussen maar Frozen kijken. Do you wanna build a snowmaaaan


Voorgerecht! Brood met parmaham en jam, een soort van tataar van biefstuk en truffel en een garnalen cocktail.


De garnalen cocktail. Hmmmm


Ook de tafel zag er weer gezellig uit!


Het hoofdgerecht. Rollade, eend, haricoverts, stoofperen, rode kool, aardappelen, cranberry saus en m'n favoriete saus van de ikea. Speciaal voor mij gemaakt haha.


En het toetje bestond uit een Champagne truffel, koffie mouse, B&J ijs en koffie ijs. Lekker, maar veel te veel haha.

Morgen gezellig met de familie gourmetten en cadeautjes uitpakken, en natuurlijk ga ik foto's maken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3