dinsdag 30 december 2014

Make-up Studio Shine effects + NYE Look


Long time no see! Ik heb al een weekje niet echt meer geblogd over make up, dus vandaag is het hoogtijd om voor jullie wat te reviewen. Voor kerst kreeg ik een cadeau bon van 25 euro voor de Make-up Studio van m'n moeder en de besloot ik meteen op te maken. Benieuwd wat ik heb gekocht? Lees dan snel verder..




Ik heb een tijdje in de winkel gelopen en het gene wat me echt aansprak waren de pigmenten en shine effects. Omdat de shine effect toch iets goedkoper waren, maar voor mijn idee net zo'n mooi effect hadden nam ik drie shine effecten mee naar huis.


De kleuren waar ik voor ging waren Copper, Bronze en Chocolate Glow.


Alle drie hele mooie warme kleuren! Perfect voor als je groene/blauwe ogen hebt. Nouja, met bruine ogen staat het ook vast super mooi.


We beginnen met Copper. Zoals je ziet een oranje metallic kleur. Ik koos voor deze kleur omdat ik Nikkie van Nikkietutorials vaak met zulke kleuren zag werken en het altijd prachtig vond.


De pigmentatie is super. Je moet alleen een beetje leren werken met het losse poeder. 
Ik vind de kleur heel mooi! 


Mijn denk ik favoriet van deze kleur is Bronze. De naam verkapt de kleur al, maar het is een prachtige warm gouden kleur. Brons dus... haha


Ook hiervan is de pigmentatie super. Ik hou van deze kleur! 


De laatste en het lijkt misschien de saaiste, maar hij is super mooi! 
Chocolate glow is een mooie chocolade kleur met een goud effect erin.


Elke keer als je beweegt is de kleur anders. Van deze is de pigmentatie ook top!


De uiteindelijk look! Ik heb Chocolate glow aangebracht over het hele bewegende ooglid. 
Copper als eyeliner en Bronze om net de extra te geven onder de wimperrand. Deze look zou heel feestelijk zijn op bijvoorbeeld NYE.


De pigmenten zijn zowel droog als nat aan te brengen en kosten €9,90 per stuk bij de Make-up Studio.

Q: Wat is jullie favoriet?


1 opmerking:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3