maandag 8 december 2014

Christmas look // 1


Sinterklaas is net het land uit, de kerstbomen staan inmiddels te shinen in verschillende huiskamers.
Kortom het is tijd voor kerst! Vandaag begin ik dus met m'n eerste kerstlook.
Helemaal perfect voor een gala of een etentje. Als jullie trouwens een look op aanvraag hebben kan dat in de comments.




Dit is de look die we gaan maken. Zilver and shine! Ja, je moet er van houden.
En ik hou van glitters. Zilver is wel een kleur die ik eigenlijk alleen maar draag met kerst hihi.


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt. En ik ben helaas een deel vergeten op de foto te zetten.
Dus je moet er ook even een eyeliner bij pakken en een oogschaduw basis. En de telling klopt helaas ook niet, maar jullie snappen gok ik wel wat ik bedoel haha. Let's begin


Stap 1  Breng een oogschaduw basis aan. Ik gebruik hiervoor Milk van NYX
Stap 2  Breng een licht zilveren kleur (1) aan over het hele bewegende ooglid.
Stap 3  Breng een zwarte kleur (2) aan in het buitenste gedeelte van het ooglid. In een V vorm


Stap 4  Breng een zilveren winged eyeliner aan. Doe dit best dik, want hierna komt er ook een zwarte eyeliner aan te pas. Ik gebruik de liquid metal van Catrice. (3)
Stap 5  Breng een liquid eyeliner aan (4). Die ligt dus niet op de foto haha, maar ik heb de liquid eyeliner van Catrice gebruikt. Deze breng je aan in een hele smalle cat eye.
Stap 6  Time for glitter ! In m'n binnenste ooglook heb ik een zilveren/blauwe glitter aangebracht van Barry M!

Om het af te maken gebruik in een coole highlighter van Make Up Studio in Pearl Extra en een Nude lippenstift van Chanel. Alle aandacht moeten natuurlijk naar de ogen gaan!


Sorry voor de foute telling! Maar dit is de uiteindelijke look geworden.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en deze look ook gaan creƫren.

Q: Wat voor look zouden jullie het liefst willen zien ?

12 opmerkingen:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3