vrijdag 12 december 2014

Have a shiny Christmas // Christmas look 2


Ja daar is weer een kerstlook ! Dit keer voor de gene die wel van een beetje make up houdt, maar het liever wel een beetje neutraal houdt. Maar we moeten natuurlijk wel een beetje shine gebruiken.
Benieuwd naar deze nude look met een touch of shine ? Neem dan snel een kijkje ?




Het gezicht 

Ik heb voor deze look warme kleuren gebruikt. Dus start met je gezicht een mooie bronzen look te geven. Ik heb geshaped met NYX in Taupe, m'n blush is de mooie Warm Soul van Mac en Ik heb behoorlijk gehighlighted met Soft and Gentle van mac.

De ogen

Voor de ogen gebruik ik de warme bruine kleur uit het Vintage Romance Palette van Sleek, De Jewel effect in shine van Make Up studio en de liquid eyeliner van Catrice.

De lippen

A little bit of 90's! We gebruiken alleen het lippotlood in Soar van Mac.
Want we willen toch allemaal Kylie Jenner zijn met Kerst!


En dit is dan de eyelook. Nee, m'n haar is niet vet..het was nog nat van het douchen haha.
Ik heb de bruine warme kleur aangebracht in de "Outer V" van het oog, dus een beetje in een cateye vorm, in de binnenste ooghoek en onder het ook. 

Het middelste gedeelte laat je vrij want daar breng je met een natte brush de Make Up Studio Jewel effect in Shine aan. Daarna ga je daar nog 1 x overheen met een droge brush met shine. Het gene wat je overhoudt breng je nog een beetje aan onder het oog en voilĂ , u heeft een prachtige eyelook. Om het nog een beetje af te maken heb ik een eyeliner gebruikt, dit maakt het net wat feestelijker!


Dit is het resultaat van heel de look! De volgende look wordt voor the gold liefhebbers!
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.


Q: Wat vinden jullie van deze look?

4 opmerkingen:

  1. Deze look vind ik heel erg mooi en zeker erg feestelijk....top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. Vooral je eyeliner vind ik mooi. Is die blauw?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hij is gewoon zwart haha ! Maar door de glitter die er een beetje op zit is hij een beetje blauw aan de bovenkant haha :P

      Verwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3