maandag 25 augustus 2014

Weekly diary #26




Goedemorgen allemaal! Als jullie dit lezen zit ik vast al in de auto naar Duitsland.
Ik ga gezellig met 3 vrienden 2 dagen naar het Movie Park ! Waaah, wat heb ik daar een zin in zeg!
Ik ga proberen deze week wat meer te bloggen! Woensdag komt er sowieso wel weer een blogpost!
Lees snel verder!

Liefs,
Kimberley




Maandag


Outfit of the day! Helemaal  out of my comfort zone met rode lippenstift.


Door weer en wind met m'n liefje een ijsje halen


Awhhh wat een cutie is het toch!

Dinsdag


Woow deze spiegel zou fijn zijn om te make-uppen! 


Zal ze het van mij hebben ? Nu al aan het make-uppen hoor haha


Lisa had der eigen grote kinderen stoel gekregen. Dit vond ze me toch tof!

Woensdag


De paarse lippenstift van Miss Sporty. Ik vind het nog steeds eng om te dragen haha



Lunch time. Yoghurt drink met gezouten karamel smaak. lekker hoor!


Sport time!

Donderdag


Look of the day. Melon <3 

Vrijdag


Voor het sporten even gezond eten bij Eazie. Mijn favo food 


Rainbow in Den Haag

Zaterdag


Wat is het toch mooi in de Passage he ! Zijn jullie al wezen kijken ?


Ombre nails. Hier is gister een review over online gekomen.


Tijd voor een nieuwe serie en natuurlijk ben ik verslaafd 

Zondag


Outfit of the day


New in. Omg wat ruikt die handcreme heeeeerlijk!


Tijd om naar huis te gaan. End of the week !
See you next week 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3