woensdag 20 augustus 2014

50 Random Questions Tag


Ik hoorde hier en daar dat mensen het leuk zouden vinden als ik af en toe wat persoonlijks op m'n blog plaatste. Nou is beauty wel echt mijn ding, maar het leek me leuk dat jullie me op een gekke manier me beter leren kennen. Dus wil je 50 random things about me weten? Lees dan snel verder..



1. Waar was je drie uur geleden ? 

Drie uur geleden was ik aan het bikkelen in de sport school. Ik probeer het nog steeds minimaal drie keer per week vol te houden. Vanaf volgende week ga ik weer letten op m'n eten en meer sporten!

2. Op wie ben je verliefd ?

De laatste tijd heel erg op m'n bed haha ! Ik werk nu best veel en dit is voor iemand die 1,5 jaar op der dikke kont heeft gezeten omdat ze geen werk kon vinden best zwaar hoor...

3. Heb je ooit een krijtje gegeten ?

Dus... Uhmm ik hoop het niet. Maar misschien was ik vroeger zo gek als kind..

4. Is er iets binnen 10 meter van je wat roze is ? 

Ja, m'n Marc Jacobs iPhone case en ik heb een roze cactus staan. Hmmm wanneer is dat dag geweest dat ik die water heb gegeven haha 

5. Wanneer ben je voor het laatst wezen shoppen ? 

Ik ben gister nog naar de Primark geweest in Zaandam voor een BH.... Ja daar ga je van een beschaafde maat 85 D naar 85 dubbel hangmat. Maar, ik heb er 1 gevonden haha !

6. Heb je nu sokken aan ? 

Ja, ik vind t zo smerig om schoenen te dragen zonder sokken. 

7. Heeft je familie een auto die meer dan €2000,- waard is. 

Ja, nou .. ik gok van wel haha



8. Wanneer ben je voor het laatst weg geweest ? 

Ik ben maandag en dinsdag bij m'n familie in Zaandam geweest. Lekker knuffelen met m'n nichtje!

9.  Ben je in de laatste 5 dagen nog naar de film geweest ? 

Nee ik heb het super druk gehad en er is gewoon niemand de me mee neemt... Forever alone haha!

10. Are you hot ? ( Deze vraag is te dom in het Nederlands :-P ) 

Maar natuurlijk.. Iedereen is toch Beyoutiful haha ! 

11. Wat is het laatste wat je hebt gedronken ? 

Cola light. Maar vanmiddag had ik een yoghurt drink met salted caramel smaak.. Best lekker.

12. Wat draag je nu ?

Een dikke trui, want hallo herfst.. En sport kleding omdat ik te lui was om om te kleden. 

13 .  Was je zelf je auto of rij je door de wasstraat ? 

Nou ik heb officieel geen auto. Ik rij wel in de auto van m'n moeder en die wast m'n stiefvader altijd.

14. Wat heb je als laatst gegeten ? 

Aardappelen, kip en sperziebonen. Ben ik even een boerentrien haha 

15. Waar was je vorige week rond dit tijdstip ?

Uhhh, thuis ? op de bank ? Of was ik in de sportschool ? Ik heb echt geen idee meer. 

16.  Heb je iets van kleding gekocht deze week ? 

Ja een BH dus. 

17. Wanneer heb je voor het laatst gerend ?

Net in de sportschool en daarna toen de tramchauffeur net gas gaf voor m'n neus. Zo lullig... haha

18. Wat is het laatste sport event waar je naar hebt gekeken ?

Eredivisie voetbal. Retteketetteketet AZ! Beetje jammer dat ze hebben verloren dit weekend.

19. Wat is je favoriete dier ? 

Een capybara. Zo'n uit de kluiten gegroeide cavia zeg maar haha. Oh en laten we een eervolle mention voor de stokstaart niet vergeten.



20. Wat is je droomvakantie ? 

Een rondreis door Amerika for sure! Ik hou van dat land! Ik zou er zo kunnen wonen.
Ik wil super graag terug naar New York

21. In wiens huis was je voor het laatst ? 

Die van m'n tante. Daar heb ik gister gegeten.

22. Ergste blessure die je hebt gehad ? 

Ik heb een keer m'n enkelband ingescheurd.. Geen pretje was dat. Iemand zag mijn enkel aan als voetbal. Auw!

23. Ben je ooit verliefd geweest ?

Ik geloof van wel...

24. Mis je iemand op dit moment ?

Ik mis m'n familie altijd. Vooral m'n kleine lieve nichtje < 3

25. Laatste musical die je hebt gezien ?

Hij geloofd in mij samen met m'n oma. Geloof me of niet.. dat was echt een hele goede musical!

26.  Wat is je geheime wapen om iemand van het andere geslacht te lokken? 

Boobs.

27. Wat zijn je plannen voor vanavond ?

Ik moet nog een wasje draaien en daarna richting bed denk ik maar.

28. Wie is het laatste persoon waar je een berichtje naar toe hebt gestuurd via Facebook ?

Ik geloof m'n tante.. Korte termijngeheugen van een aardappel hoor. 

29.  Het eerst volgende uitje wordt ?

Heel misschien naar het Movie park in Duitsland..

30. Ben je ooit op kamp geweest ?

Ja, Bowling kamp, turn kamp, school kamp.. Tja, zullen we het daar maar niet over hebben haha.



31. Haal je altijd 10-en op school ?

Ja studenten 10-en. Same thing right ? 

32. Wat zou je willen weten over de toekomst ? 

Niks, let it be a surprise ! 

33. Draag je nu parfum ? 

Yes, Calvin Klein In2u 

34. Ben je dit jaar eens bij de dokter geweest ? 

Ja, begin van het jaar zat ik een beetje in de put. Een kleine depressie, maar sinds ik blog ben ik daar een beetje overheen! 

35. Waar is je beste vriend op dit moment ? 

Ik denk dat hij naast z'n vriend op de bank zit ofzo ? Delaan, Where are youuuu ? 



36.  Hoe gaat het met je beste vriend ? 

Guess oke ? Ik zie hem morgen weer ! 

37. Heb je een lekker bruin kleurtje ? 

Nope. Say yes to the melkfles! 

38. Waar luister je op dit moment naar ?

Ik heb GTST op de achtergrond aanstaan, maar ik volg dit eigenlijk totaal niet.

39. Spaar je iets ? 

Ja, lippenstiften en nagellak volgens mij haha 

40. Wie is de grootste roddeltante die er is ? 

Oh dat zijn we toch allemaal wel eens ? 

41. Laatste keer dat je door de politie bent gestopt ?

Hele tijd geleden toen ik met m'n opa mee reed. Hij moest blazen en ik kreeg een bob sleutelhanger. 
Goed geregeld toch ? 

42. Drink je frisdrank met een rietje ?

Neh..

43. Wat staat er in je laatste smsje ? 

Xxxx ( naar m'n moeder haha ) 

44. Hou je van chilisaus ? 

Ja dat vind ik echt heerlijk in combinatie met crème fraich op wraps.

45. Laatste keer dat je hebt gedoucht ? 

2 maanden geleden ? Hoezo ? Just kidding, vanmorgen!

46. Moet je nog een was draaien ?

Uhmm ja dus, ik heb geen ondergoed meer over haha 

47.  Waar kom je vandaan ?

Ik ben geboren in Nederland ( Den Haag ) en ben kwart Duits. Voor de rest heb ik niet zoveel exotisch in me zitten. 



48. Ben je iemand beste vriend ? 

Nou ik vroeg laatst aan m'n nichtje wat ik van haar was en toen zei ze : Jij bent mijn beste vriend.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik haar nicht was, maar dit was 10000x beter. Smelt <3 

49. Ben je rijk ? 

Rijk wil ik niet zeggen, maar ik ben wel iemand die goed spaart en eigenlijk een beetje gierig is. 

50. Wat deed je gisteravond om 12 uur ? 

Nog één keer m'n telefoon checken en slapen! 



Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden ! 
Ik tag : Betty Budget, Gekopmakeup en Elise en Esther van happilyeverafterx.
Teminste, als jullie het leuk vinden natuurlijk.


Liefs,

Kimberley 




1 opmerking:

  1. Ik lees hem nu pas omdat ik zo druk was, maar super leuk dat je me getagd heb, ik doe zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3