maandag 11 augustus 2014

Weekly Diary #24

Een hele late weekly diary! Ik heb het zo druk op m'n werk..
Zoals jullie weten heb ik een baantje.. dit is gewoon bij APPLE! Hoe gaaf is dat!
Ik mag helaas niet zoveel foto's plaatsen, maar geloof me als ik onwijs gelukkig ben dat ik hier mag werken. 

Have a nice week! 

Maandag


Maandag was heel veel sjouwen en tillen en het deed me heel erg denken aan deze geniale scene van Friends.

Dinsdag


Outfit of the day


Swatches van de Metallure collectie van Catrice.
De roze nam ik mee naar huis.. en spijt dat ik heb dat ik de bronzer niet heb gekocht.


Sport time!

Woensdag


Beach thema ! So i made a shirt :D Best goed gelukt nog..


Lunch time.. Soort luxe tosti haha


S'avonds een brilletje maken voor de thema van de volgende dag.

Donderdag


Ik was dus verkleed als Steve Jobs in Heaven haha.


Mama whatsappte me opeens of ze dit moest meenemen voor me.. Uhhhh JA! 
Uiteindelijk was het gewoon speculoos pasta haha 

Vrijdag


Oke oke, 1 foto... HIER WERK IK ! WOEHOEEEEEEE
Hoe super mooi is dit ? 


Even wachten.... PIZZA!


Gezellig met Rikkie en Delano <3 

Zaterdag


Zaterdag was de opening van Apple. Super duper gaaf.. zoveel mensen! 
Deze vond ik erg leuk.


S'avonds eindelijk weer knuffelen met m'n meisje <3  

Zondag


Er was weer Swan Market. Dussss.. tijd voor een witte chocolade kokosbol.


S'avonds had ik geen tijd voor koken . Ik haalde daarom lekker wat bij Eazie.


En ik kon eindelijk met Pensioen.. wel 4 hele euro's gewonnen haha 


Hoe was jullie week ?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3