maandag 18 augustus 2014

Weekly Diary #25


Goedemiddag allemaal!
Ik heb weer een drukke week achter de rug, en er gaat nog een drukke week aankomen.
Daarom wil ik me nu al verontschuldigen dat ik misschien wat weinig plaats deze week.
Neem snel een kijkje in m'n weekly diary!

Liefs,
Kimberley

Maandag







Make up of the day. Ik was in een oud roze mood. Hou van m'n w7 Palette.


S'middags ging ik even naar de stad om te sporten en liep ik langs MAC Cosmetics.
Daar kocht ik twee pigmenten waar jullie al over hebben kunnen lezen.


Eenmaal thuis ging ik gelijk experimenteren met de pigmenten.
Wat is Brown Blue toch mooi!

Dinsdag


Jeeeej, Dinsdag had ik eindelijk 300 volgers op instagram. Super leuk dat jullie me allemaal volgen!


En niet te vergeten dat m'n allerliefste opa en tante jarig waren die dag. Hiep Hiep Hoera!

Woensdag


Foto gemaakt van m'n favoriete nude lipsticks.


En weer het Mac pigment op m'n ogen. Ik ben verliefd! En ik heb ook behoorlijk wat complimentjes gehad.


Prachtige tekst op deze trui. Ik moest er heel erg om lachen haha


Ik ben verliefd op deze hoed. Helaas was ik niet zo verliefd op de prijs... 40 euro!


Mijn favo pasta met spinazie saus! 
Zouden jullie hier een recept van willen zien ? 


En dit was echt to die for ! Hmmmmmm

Donderdag

Look of the day. De altijd mooie Candy Yum Yum.


S'avonds na het sporten kwamen we in een hoosbui terecht... Not so fun.

Vrijdag


Na t werken heerlijk wentelteefjes!

Zaterdag


Look of the day op het werk.


En s'avonds weer wentelteefjes. Ja als ik pas om 9 uur thuis bent heb je geen zin om uitgebreid te koken haha. 

Zondag


Op het werk zag ik dat iemand de vlogs van Beautygloss aan t kijken was. Super grappig !



Op naar Zaandam. Niet al te gezond, maar echt iets gezonds valt nooit echt te vinden op centraal station. Stiekem is het soms wel heel lekker! 



Zaandam <3 


Hoe was jullie week ? 


2 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch mooie producten en leuke looks! Enne gefeliciteerd met je familie en met je 300 volgers woeh!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel ! Laten we hopen dat het er nog veel meer worden!

      Verwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3