vrijdag 8 augustus 2014

Kiko Eyebrow Marker


Kiko heeft iets heel speciaals, namelijk een Eyebrow Marker.
Ja je leest het goed een marker, stift dus... Zou dat wel werken ? Is dat niet te nep ?
Nou dat gaan we vandaag even testen! 


Ik ging voor de gene die officieel voor Brunettes is, want deze is eigenlijk van m'n tante.
Ik was zo nieuwsgierig dat ik hem heel graag met jullie wilde delen. 
Deze marker bevat vitamine B5 die het verouderen tegen gaat. Nou is dat ff mooi mee genomen, m'n wenkbrauwen worden niet oud haha ! 


De Eyebrow Marker ziet er dus echt uit als een marker. Super geinig ! Ik ben heel benieuwd of je hierdoor geen hele erge nep wenkbrauwen krijgt. Ook ben ik heel erg benieuwd naar de kleur en pigmentatie.


Zoals je ziet valt de pigmentatie wel mee. Hij is niet zo donker als ik ervan had verwacht.
Eigenlijk is de kleur niks voor mij, hij is veel te oranje. Dit staat prachtig als je een rooie gloed in je haar hebt. Nee ik hou het liever bij taupe. Wel kan je precies werken met de marker. Je zou bijvoorbeeld allemaal kleine haartjes kunnen tekenen.


Het resultaat vind ik heel verassend ! Je kan de marker nog prima uitborstelen. 
Het is niet helemaal m'n kleur, maar ik vind het idee best geinig. Ik blijf wel bij m'n wenkbrauw poeder van Catrice.

Volgens Kiko zou de Marker lang moeten blijven zitten. Nou hij is zeker niet waterproef. Met een beetje wrijven is hij wel weg, dus als je deze draagt moet je niet veel met je handen in je gezicht zitten haha. 

Ik vind het een leuk product, maar ik zou het niet zo snel zelf aanschaffen.
De Marker kost €5,90 en is in 4 kleuren te krijgen in de webshop 

Wat vinden jullie van deze eyebrow marker ? 


1 opmerking:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3