zondag 3 augustus 2014

MAC Vanilla sized to go pigment


MAC Vanilla pigment staat een beetje bekend als de holy grail onder de highlighters.
Ik had besloten dat ik hem heel graag wilde hebben, maar de prijs was vrij hoog ( €21,50 ) . Nou kreeg je er wel heel veel voor hoor, maar ik wilde eerst even weten hoe mooi hij eigenlijk was. Toen kwam ik bij MAC Cosmetics Den Haag de travel size tegen voor maar €9,- ! Die kon ik natuurlijk niet laten liggen.


Vanilla schijnt echt super mooi te zijn als highlighter voor onder je wenkbrauwen maar ook voor je jukbeenderen. Hij wordt door verschillende beauty guru's met veel liefde gebruikt!
Klein nadeel aan de pigmenten van MAC is dat het moeilijk verkrijgbaar is. Je kan ze alleen bij de Pro stores krijgen en niet bij bijvoorbeeld de Bijenkorf. 


De grootte versie bevat 4,5 gram en de kleine versie ( The sized to go ) 2,5 gram .
In verhouding is het dus zelfs goedkoper om de travel size te kopen. Deze vind ik ook makkelijker om mee te nemen in m'n make up tas. Duh kim, het heeft niet voor niks sized to go ! 


Op de foto is het niet vast te leggen hoe bizar mooi het is ! Het is een mooie creamy kleur highlighter met een prachtige gouden gloed. Het is like heaven in a pot ! Serieus, deze moet elke beauty lover in z'n stash hebben.



Op deze foto's heb ik Vanilla aangebracht op m'n Jukbeenderen en onder m'n wenkbrauwen.
Oh hij is zo prachtig, maar zo moeilijk om zelf op foto vast te leggen. Geloof me maar op m'n woord dat het de prachtigste highlighter ever is ! 


Zoals je gok ik al door hebt ben ik razend enthousiast over Vanilla, maar hij heeft ook z'n nadelen. 
Het losse poeder is levens gevaarlijk en ik ben ook als de dood dat hij eens uit mn handen valt haha. Ik breng een beetje aan in het dopje en breng hem dan aan met een klein kwastje of m'n vinger. Je gebruikt al gauw te veel.

Maar alsnog is dit zeker een aanraden. MAC Vanilla sized to go kost dus €9,- en is verkrijgbaar in de Pro stores in Amsterdam en Den Haag.

Hebben jullie Vanilla al in jullie stash ?


1 opmerking:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3