maandag 15 september 2014

Weekly Diary #29

Hallo allemaal ! Tijd voor weer een nieuwe weekly diary! 
Met deze week natuurlijk veel sporten, hier krijgen jullie wekelijks of om de twee weken een update over aangezien dat me heel erg motiveert haha. Daarnaast ben ik nog naar de Efteling geweest en hadden we natuurlijk ook de Keynote van Apple ! Benieuwd naar deze week ? Lees dan snel verder!
Maandag


Look of the day met m'n mooie MAC faux! 


Tijd voor week 2 van m'n workout plan ! We did it ! 

Dinsdag


Deze hoed van de Bijenkorf vond ik zoooo leuk <3 


Precies hahaha! 


Zo'n leuk kroontje bij de de Bijenkorf..ik wilde er echt alles kopen...


Tijd voor nog een workout! Dit keer 40 min op de crosstrainer 

Daarna was het tijd voor de Apple Keynote op werk. Ik wil opzeker de Apple watch.. O my goood <3 
Maar ik twijfel nog heel erg of ik de iPhone 6 of de 6 plus neem.

Woensdag


M'n eerste pumpkin spice latte van dit jaar. Zo lekker <3 


Efteling time ! 


Het was echt bizar rustig! Zo chill.. je kon overal doorlopen.


Traditie ! 


Samen met Delano 


En natuurlijk ook samen met m'n meisje <3 


Zoals ik al zei.. Het is een beetje traditie om elke keer een foto te maken op de paddenstoel.

Donderdag

Make up of the day 

Vrijdag


Te vroeg, dus een bakje koffie kon ik wel gebruiken :) 


Vrijdag avond gewoon ff deel drie van de 2e week gedaan. Toppers ! 

Zaterdag


Zaterdag kwam een review van deze leuke lakjes online <3 

Zondag

Je lippenbalsem willen pakken omdat hij was gevallen en dan een onwijs grote spin zien. Ieeeekkk... Er staat nu een vaas overheen en die blijft er voorlopig nog wel staan. Eng beest!!! 


In Den Haag hadden ze hele mooie zand"kastelen". Zo mooi gemaakt. Ik kan niet eens een zandkasteel maken met een emmer hahaha.

Hoe was jullie week ? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3