zaterdag 13 september 2014

Leahter matte effect nails!


Iets wat een tijdje geleden is was, waren matte nagels. In Duitsland kwam ik de matte nagellak met leather effect tegen van het merk p2. Een soort van subtiele liquid sand. De kleurtjes vond ik zo prachtig dat ik er drie mee naar huis nam om voor jullie te testen. 



Ik ging voor een warm roze, een bordeaux rood ( perfect voor herfst ) en een wat koelere roze.
Alle drie zijn het de Leather matte polishes van p2. Je had meerdere kleuren, maar een groot deel was  al uitverkocht.


p2 is een ( voor zo ver ik weet ) een Duits budget merk die je vooral kan vinden van de DM.
Qua nagellakjes springt dit merk er wel echt heel erg uit daar! Dus ben je een keer in Duitsland bij de DM, neem dan echt even een kijkje.


De kleuren die mee gingen zijn 030 Fashion star, 070 Insider's Diary en 020 Rock Steady.


Het kwastje is gewoon heel basic waar je prima mee kan lakken. Schud het flesje wel even van te voren anders kan het leather effect een beetje tegen valen.


030 Fashion star is een hele mooie koele roze kleur ! Barbie zou hier verliefd op worden denk ik. 
De nagellak droogt inderdaad droog op en heeft een hele subtiele liquid sand effect. Geloof het of niet, deze kleur dekt gewoon in één laagje! 


070 Insider's Diary is een hele gave bordeaux rode kleur die ik nog niet heel veel ben tegen gekomen. Bordeaux is echt een favoriet qua kleur voor de herfst. Ook deze dekt in één laagje, al is het mooier om misschien twee lagen aan te brengen.


020 Rock Steady is vergeleken met de andere roze voorganger een stuk warmer. 
Hij is lekker fel en neigt een beetje naar koraal neon. Een prachtige kleur die je een beetje terug brengt naar de zomer. Ook deze dekt in één laagje!

De nagellak blijft bij mij zo'n twee dagen zitten zonder te chippen. Dit vind ik prima voor een budget nagellak. Als je sterkere nagels hebt dan ik zal hij we een stuk langer blijven zitten. De nagellakjes kosten €2,45 per stuk, wat ik een prima prijs vind!

Q; Wat vinden jullie van deze Leather effect lakjes ? 


1 opmerking:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3