donderdag 11 september 2014

Kissed by the sun


Vandaag heb ik iets wat nog niet in Nederland te krijgen is, maar er wel zeer binnenkort aan zit te komen. Catrice krijgt namelijk ook een 3 meter schap, waar dit leuke product bij zit. Dit is de Catrice Bronzer highlighter pen. Ben je net zo benieuwd als ik was naar dit product ? Lees dan snel verder!




Ik heb wel vaker van highlighter pennen gehoord, maar een bronzing one was wel een beetje nieuw voor me. Helaas kon ik in de winkel niet swatchen en nam hem op de gok mee naar huis. Zou dit echt een highlighter zijn met shimmers of gewoon een hele lichte bronze kleur.. Ik vond het bij voorbaat al een heel apart product!


De highlighter pen bevat een kwastje. Het uiteinde van de pen is een draai knopje. Wanneer je draait komt er een substantie uit de kwast. Zelf ben ik niet onwijs fan van die kwastjes, want ik vind het altijd een beetje smerig worden. Dit vind ik een klein minpunt.


Na heeeul veel draaien kwam eindelijk de highlighter naar boven. Ik was bijna bang dat hij stuk was haha. Nadat je hem vaker gebruikt hoef je maar 3x te draaien voordat er wat uit komt. Pas op, niet vaker draaien dan dit, want dan komt er een vloedgolf aan highlighter uit.


Het is inderdaad een prachtige bronzen highlighter voor op bijvoorbeeld je jukbeenderen.
Ik breng een paar stipjes aan op m'n jukbeenderen en wrijf ze dan met m'n handen uit. Als je het met het kwastje doet, blend hij totaal niet en krijg je gewoon een streep. 


Op m'n hand lijkt het wat heftiger, maar op m'n wangen/jukbeenderen vind ik hem prachtig. Het geeft je net een beetje die look alsof je van vakantie komt. Sun kissend noemen ze het ook wel. Klein nadeel is dat je van te voren heel goed moet schudden, anders is de substantie heel waterig.

Zoals ik voor in m'n review al vertelde komt deze binnenkort naar Nederland. Hij is dan te krijgen bij alle drie meter schappen van Catrice. Ik heb voor deze highlighter zo'n 3 euro betaald.

Q; Wat vinden jullie van deze highlighter pen ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3