zondag 21 september 2014

Total Matte... Or not ?


Vandaag heb ik voor jullie iets nieuws van p2. Dit Duitse merk heeft allerlei leuke goodies en nu ook een matte lipcream. Op die van Essence ben ik al verliefd, maar zal deze ook m'n hart stelen ? 



Allereerst wil ik zeggen dat ik de huls echt prachtig vind. Heel mooi matte waar je de mooie rozige kleur heen ziet. Met de verpakking scoren ze al wat plus punten. De kleur die ik heb is Berlin club.
In de huls lijkt dit een hele mooie oud roze kleur.


De lipcream breng je aan met een simpele applicatie die je bij de meeste lipglossen ziet. 
Prima mee te werken al zeg ik het zelf ! Ik ben heel benieuwd hoe deze lipcream op m'n lippen staat.


Well, echt matte is dit niet p2 ... Ook is de kleur ook heel anders dan je op het eerste gezicht zou denken. Qua matte vind ik dit een beetje een fail, maar de kleur vind ik wel leuk. Na verloop van tijd wordt hij wel iets matter, maar hij blijft gewoon glimmen. 


Kleuren combinatie van het jaar weer.. Nee deze trui staat niet echt bij m'n lipcream haha. 
De kleur vind ik op zich wel leuk ! Prima kleurtje voor de herfst vind je ook niet ? 


Conclusie : Matte is hij niet, dus het product doet niet wat hij zegt. Maar voor de rest is het een prima lipcream. Hij blijft ook niet super lang zitten. 2 uurtjes is wel z'n max. Hoeveel deze lipcream kost weet ik niet, want ik heb hem gekregen. Het zal wel budget zijn ! p2 is te koop in Duitsland.

Q: Wat vinden jullie van deze "Matte" lipcream ? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3