donderdag 27 maart 2014

Yankee candles


Yankee candles, je ziet ze steeds vaker voorbij komen. Mensen zijn er helemaal gek op.
Ik zelf was heel erg benieuwd of het gewoon een hype was of dat het echt zo lekker was.
Ik hoorde dat in Amsterdam in het Magna plaza een Yankee Candle store zat en ben daar toen natuurlijk langs gegaan om even te kijken hoe geweldig het is.

Wat me gelijk opviel waren de prijzen. Oei.. die waren wel hoog ! Maar zullen ze het waard zijn ?
De grootste kaarsen kosten rond de 25 euro, dat is aardig wat voor een kaars.  Met zo'n kaars doe je dan wel weer 65 a 90 uur. Je moet het er maar voor over hebben haha.


Zelf was mijn budget helaas niet zo hoog, maar de tarts kon ik niet laten liggen. 
Dit zijn stukjes wax die je in zo'n apart brandertje kan stoppen. Als deze smelten komt de heerlijke geur vrij. Heerlijk ja ! Ik ben heel erg fan van geurkaarsen die naar koekjes en kruiden ruiken en deze roken echt goddelijk. Zelf heb ik mee naar huis genomen :

- Vanilla cupcake ( Deze ruikt echt naar cake en vanille )
- Red Velvet ( Deze ruikt vooral naar vanille )
- Strawberry Buttercream ( Hele zoete romige aardbeien geur )
-Fireside treats ( Hele zachte geur, maar hij ruikt serieus naar Marshmallow !)

Met een tart doe je zo'n 8 uur en je blijft ze zeker wel heel de dag ruiken in je huis. Yummie !

Op m'n verlanglijstje staat nog Snowflake cookie. Ik hoorde dat die werelds was, maar die verkochten ze niet bij Magna Plaza. De Yankee Candle Store  in het Magna Plaza is vrij klein. Als je in de buurt bent zou ik er zeker even gaan rond snuffelen.


Heb je geen tijd om naar Amsterdam te gaan, dan kan je ze ook online bestellen bij yankeecandlestore.nl. De prijzen zijn hier zelfs wat lager volgens mij. 

Wat vinden jullie van de Yankee Candles ?

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3