dinsdag 11 maart 2014

Matt about pink


Wat is het weer prachtig lente weer buiten! En bij van dat prachtige weer horen vrolijke kleurtjes.
Een leuke basic ooglook met een pop of colour is dan onwijs leuk. Ik vond hiervoor een leuke budget lipstick bij de Kruidvat.

Ultimate Colour 250 Matt about pink
Dit is een lipstick die volgens mij al een tijdje in de collectie zit. Hij zit in de Ultimate colour collectie van Catrice. Het is wel één van de weinige matte kleuren. Als je de lipstick zie je echt een heeeeele felle roze kleur. Bijna een beetje te fel denk je dan. 


De lippenstiften van catrice zien er altijd heel netjes uit. Heel leuk met het merk in de lippenstift zelf gegraveerd. Je zou eigenlijk niet denken dat je een budget lippenstift in je handen hebt.
Op de foto's geeft het niet heel goed weer hoe fel deze lippenstift lijkt.


Maar als je hem dan op je lippen ziet, valt het reuze mee hoe fel hij is. Het is een heel lief kleurtje.
Wat wel lastig is met matte lippenstiften is dat je heel snel velletjes zit op je lippen.
Wat ik kan aanraden is voor het gebruik van een lippenstift om even goed je lippen te scrubben.
Ik doe dit met de lipscrub van Lush met de smaak bubblegum. Jammie haha !
Het pigment van de lippenstift is ook super en hij blijft goed zitten. Hij overleefd zelfs een goede maaltijd, maar daarna moet je hem wel iets bijwerken.


Op deze foto een simpele ooglook met de lippenstift. Ik vind hem prachtig, en denk dat hij super geschikt is voor mensen met een lichte huidskleur.

De lippenstift kost €3,99 en is te koop bij de Kruidvat en Trekpleister

Wat vinden jullie van deze lippenstift ?

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3