zaterdag 8 maart 2014

L'Oréal- Les blancs


Pastelkleurtjes ! Een prachtige lente en zomer trend. Want zeg nou zelf, van dat soort kleurtjes krijg je toch gelijk zin om buiten in het zonnetje te gaan zitten.  Pastel kleurtjes zijn weer de mode trend van aankomend seizoen en daar moeten natuurlijk bijpassende nagellakjes bij. L'Oréal heeft daar goed op ingesprongen en heeft de Les Blancs collectie uitgebracht. Prachtige pastelkleurtjes in 10 verschillende kleuren. Ik heb hiervan twee nagellakjes van weten te scoren en ga deze voor jullie reviewen. 

Pastelkleurtjes zijn meestal heel lastig. Deze meeste die zijn heel doorzichtig en moet je 5 laagjes op je nagels doen wil je een beetje het goede effect krijgen. Ain't nobody got time for that, haha! Of als je denkt dat je een goede hebt gevonden is hij onwijs dik en laat hij van die nare strepen achter.
Nou geloof me, dit is zeker een verassing onder de pastellakjes !


L'Oréal Paris 852 Pistachio Drage
Wauw ! Alsof je een bolletje pistache ijs op je nagels hebt. Doet me ook heel erg denken aan van de macarons. Je krijgt er gelijk trek van haha. En het mooie is... Hij dekt gewoon bijna in 1 x, maar voor het mooie heeft hij wel 2 laagjes nodig. Op mijn nagels chipt nagellak onwijs snel. Maar deze heeft er sowieso al 2 dagen op gezeten zonder te chippen. Ik ben dus heel erg enthousiast !


L'Oréal Paris 856 Peach Neglige
Nog zo'n mooie.. Wit met een heel klein beetje perzik. Ik kan wel begrijpen dat je niet gelijk aan perzik denkt als je hier naar kijkt, maar ik vind het een prachtig kleurtje. Een prachtig nude kleurtje.
Ook deze dekt bijna in 1 laag, maar 2 lagen zijn veel mooier. Toppertje !

Beide nagellaken strepen niet en drogen onwijs snel. Na een paar minuutjes kan je gewoon weer je ding doen. Wat me helemaal opvalt is de houdbaarheid. Het is echt een uitzondering dat een nagellak bij mij langer mee gaat dan een dag, dus 2 dagen is echt een wereldwonder haha.
Ik kan jullie deze lakjes zeker aanraden en dit zullen ook niet de laatste zijn van deze collectie die ik in huis zou halen. 

Wat vinden jullie van de pastel trend ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3