donderdag 6 maart 2014

TMI TAG !!



TMI oftewel To Much Information ! Dit zijn 50 vragen waarmee jullie mij wat beter leren kennen. Officieel is de TMI tag volgens mij voor Youtubers, maar ik doe nog niet echt aan youtube filmpjes maken en heb daarom 2 vragen veranderd. Let's Begin !

1. Wat draag je?
Een trui met de tekst "more issues than Vogue" en een spijkerbroek.


2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Jup, helaas wel haha.


3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Ja, vandaar die "Helaas" bij de vorige vraag.


4. Hoe lang ben je?
1,72 cm 


5. Hoeveel weeg je?
Teveel, vandaar dat ik nu zo'n 3 á 4x per week naar de sportschool ga !


6. Heb je tattoo’s?
Nee, maar ik wil er wel graag één. En ik heb mezelf een soort van beloofd dat ik er één mag als ik 15 kilo ben afgevallen.


7. Heb je piercings?
Nee, alleen gaatjes in m'n oor.


8. OTP?
Whuuut ?


9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Uhmmm Ross and Rachel hahah !




10. Wat is je favoriete serie?
Friends ( eeuwig zonde dat dat gestopt is ), Satc, Grey's Anatomy, 2 Broke Girls ect..


11. Wat is je favoriete band?
Tja, die heb ik volgens mij niet echt..


12. Wat mis je?
Familie <3 


13. Wat is je favoriete liedje?
Phoee.. moeilijke ! Ben vooral fan van Beyoncé, dus at the moment denk ik : Flawless & Drunk in love.


14. Hoe oud ben je?
23 jaartjes jong


15. Wat is je sterrenbeeld?
Schorpioen


16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Iemand die ik kan vertrouwen en waar ik mezelf goed bij kan voelen.


17. Wat is je favoriete quote?
Beyoutiful ! Want als je jezelf bent, ben je al mooi genoeg.
What doesn't kill you makes you stronger vind ik ook een hele mooie.


18. Wat is je favoriete acteur?
Heath ledger ( ook eeuwig zonde haha ) Ryan Gosling, Channing Tatum... Eigenlijk meer om de looks hihi


19. Wat is je favoriete kleur?
Mintgroen .. vooral pastel kleurtjes.


20. Harde muziek of zachte muziek?
Lekker hard ! 


21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
M'n bank... of familie. Het liefst ben ik dan bij m'n nichtje want zij maakt me altijd weer aan het lachen.




22. Hoe lang douche je?
Minuutje of 10. Tenzij ik geen haast heb .. 


23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
3 kwartier tot een uurtje.


24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Ja, Ik werd op de middelbare school heel erg gepest omdat ik dik was en kort krullend haar had. En na 300 x gehoord te hebben hoe dik ik was, heb ik dat meisje maar eens een klap gegeven. Daarna deed ze het niet meer.


25. Wat is een turn-on?
Mannen die me accepteren hoe ik ben en die heel lief kunnen zijn voor me.


26. Wat vind je een afknapper?
Mannen die zich anders voor doen dan ze zijn, liegen, stinken en teveel drinken haha.


27. Wat is de reden waarom je een blog bent gestart?
Ik keek altijd heel erg op tegen alle bloggers en dacht altijd dat ik het niet kon. Maarja, niet geschoten is altijd mis he ;-)


28. Heb je angsten?
Spinnen.. Jugh... alleen van een plaatje krijg ik al rillingen.


29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
 Lang verhaal.. But hey.. What doesn't kill you makes you stronger.


30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Denk zondag.. tegen m'n moeder. Ja ik weet het .. Forever alone haha !


31. Wat is de betekenis achter de naam van je blog?
Ik ben altijd heel onzeker geweest en probeerde mezelf aan te passen voor anderen. Ik kleedde me bijvoorbeeld hoe andere me wilde zien en uit eindelijk ben je toch niet goed genoeg. Dus daarom BeYOUtiful, Omdat mensen me maar moeten accepteren hoe ik ben, want dan ben ik al mooi genoeg.


32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Dat is heel lang geleden.. Ik denk de gelukkige huisvrouw.


33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Grey's Anatomy !


34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
M'n moeder via FaceTime.


35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Delano, Dat is m'n beste vriend.




37. Waar wil je nog graag naar toe?
New York again ! Dubai, Thailand en m'n wens is een reis door Amerika.. San fransisco, Hollywoord, Miami, Las Vegas enz. 


38. De laatste plaats waar je was?
Nootdorp.. Want daar woon ik.


39. Heb je een crush?
Niet echt meer...


40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Again... my mom. Om gedag te zeggen haha.


41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Anderhalve maand geleden..


42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Ben niet zo'n snoeper..  Chocolade vind ik lekker. Ben meer fan van koekjes. Oreo en die nieuwe Milka Koeien koeken.. Mmmmm


43. Welke instrumenten speel je?
None...

44. Wat is je favoriete sieraad?
M'n Rose kleurige Fossil horloge. En ik heb een klein dun zilver ringetje wat ik altijd draag.


45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Fitness doe ik sinds Januari en daarvoor heb ik bijna 12 jaar op bowlen gezeten. Maar op dit moment is m'n plezier in bowlen ff foetsie.


46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Drunk in love.. van Beyoncé.


47. Wat is je favoriete openingszin?
Vind het al een wonder als ik naar een gozer durf te lachen haha.


48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Nee dus..


49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Te lang geleden... Snel weer eens afspreken met m'n vrienden.


50. Wie geef je de tag door?
Iedereen die maar wil !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3