donderdag 13 maart 2014

So tropicana !


Afgelopen zondag was ik bij de Primark in Rotterdam. Mijn oog viel gelijk op de onwijs leuke nep nagels die ze daar hadden. Ik draag nooit nep nagels, maar voor €1,50 per stuk wilde ik ze wel even proberen. Ik nam daarom 2 pakjes met 2 verschillende patronen mee om voor jullie te testen 


Kijk hoe leuk die printjes zijn ! Helemaal leuk voor het voorjaar. Ik nam mee een tropisch printje en een aztec printje. Als eerst wilde ik de tropische variant uitproberen. Wat me gelijk opviel is dat het voor dames is gemaakt met vrij brede nagels. Bij mij moest ik dus heel wat vijlen. 
Het opplakken ging verder goed en ze zaten heel snel heel goed vast !


Zo zagen ze eruit op m'n nagels ! Daar wordt je toch vrolijk van. 
Helaas werd ik van de rest niet zo vrolijk. Het verschil in dikte was heel groot. En laat nou net je duim en wijsvinger het dunst zijn. Niet heel handig.... Bij elk dingetje wat je deed zat er gewoon een deukje in de nep nagel. Na 2 dagen was m'n wijsvinger zelfs gescheurd.. Dat gebeurd zelfs niet zo snel met m'n eigen nagels. 

Toen het grootste drama.. Na 3 dagen was ik ze wel zat ( door het scheuren enzo ). Ik wilde ze eraf halen. Na veel moeite had ik ze er eindelijk vanaf... en m'n nagels zagen er echt niet uit ! Er was gewoon een laag van m'n nagels af :( Zo teleurstellend. Ik heb daarna nog een half uur moeten vijlen en ze moeten insmeren met een goede crème om ze weer een beetje oké te krijgen. 
M'n nagels zijn nu super dun en doen gewoon pijn.  Ik zou het dus niet zo snel nog een keer doen. Misschien met een gel coat eronder ? Misschien hebben jullie nog tips ?

Geen aanrader dus ! Om te kijken of ik m'n nagels weer een beetje normaal krijg zal ik binnenkort Essie Millionails reviewen voor jullie. Dus hou m'n blog in de gaten !


4 opmerkingen:

  1. Wel jammer hoor, want wat zijn ze leuk! Heb jij van Essence al die gelnagellak (met uv lamp) getest? Ik twijfel of ik 'm ga kopen. De recensies op beautyblogs zijn wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heb ik idd ! Er zijn dagen dat ik het top vind.. En dagen dat ik t weer niks vind. Maar dat komt meer omdat je heel precies moet werken en mijn nagels zijn af en toe te zwak haha

      Verwijderen
  2. Dat zijn de meest schattige nagels die ik ooit heb gezien :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn ze zeker ! Jammer dat ze zo slecht zijn voor je nagels haha !

      Verwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3