zondag 23 maart 2014

The white jacket


 De primark zit voor mij heel dichtbij en daarom neem ik af en toe wel een kijkje.
Ik had al tijden een leuk wit colbertje in m'n hoofd met een motiefje van de h&m.
Helaas was deze een beetje boven mijn budget en moest hem daarom weer een beetje uit m'n hoofd zetten. Ik liep in de Primark en baalde een beetje dat ik niks leuks kon vinden, tot dat ik opeens dit leuke colbertje zag. Ik paste hem met het idee dat het toch niet leuk zou staan, maar hij stond super leuk ! Eindelijk een leuk wit colbertje voor een betaalbaar prijsje ! 


Het jasje van de Primark heeft ook een leuk motiefje. Misschien niet zo leuk als de h&m.. maar aghh voor die prijs neem ik wel een wat minder leuk motiefje haha. Hij heeft een klein beetje schoudervulling, niet teveel gelukkig maar precies goed genoeg. Ook is hij lekker lang. Wat ik veel met colbertjes heb is dat ze net te kort zijn en dat het je dikker maakt dan je bent.
Ik ben dus heel blij met dit jasje. En dat voor €21,- !

Als jullie hem leuk vinden moeten jullie er snel bij zijn, want er hingen er nog een paar in het wit. 
Hij is ook nog in het rood en zwart verkrijgbaar. 

Foto's komen van Pinterest

Even ter inspiratie hoe je zo'n leuk wit jasje kan combineren. Een toffe boyfriend jeans en een stoer shirt maakt deze look helemaal af ! 


Hoe zouden jullie het witte colbertje combineren ?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3