woensdag 5 maart 2014

NYX blush in Taupe


Deze blush is volgens mij bizar populair of er worden er veeeeelste weinig van gemaakt.
Ergens denk ik dat hij zo populair is door Nikkietutorials.com, want zij gebruikt hem praktisch altijd bij het contouren. En bij haar zag het er zo natuurlijk uit... Die moest ik ook hebben !
Sinds augustus ben ik al opzoek naar deze blush. Maar elke keer als ik op de Douglas site keek was hij weer uitverkocht. Bad luck i think. Toen ik een filmpje over contouren zat te kijken op youtube en deze weer voorbij zag komen wilde ik toch weer even op de Douglas site kijken. En hij was op voorraad ! Ik heb hem meteen besteld en 2 dagen later was hij eindelijk in huis.


Het doosje is praktisch en je kan hem makkelijk meenemen. Hij is wel heel plastic, maar als je er voorzichtig mee om gaat is er niks aan de hand. De blush zelf heeft ook een heel leuk motiefje.


De blush is heel licht en daarom perfect voor contouren als je een wat lichtere huid hebt. Ik heb al veel producten geprobeerd om te contouren, maar ik vind het altijd net wat te oranje eruit zien. Deze ziet er vrij natuurlijk uit. Tot nu toe ben ik zeer enthousiast!


En zo ziet eruit als ik er mee contour. Hier is het misschien net iets te donker, maar ik moet er nog even mee leren omgaan. Maar voor contouren vind ik het zeker een aanrader.

De NYX blush in taupe is verkrijgbaar in de webshop Douglas of bepaalde filialen.
Niet alle Douglas filialen verkopen NYX helaas. Toevallig weet ik dat er één in Amsterdam zit.
De blush kost €6,99. 

De blush was niet het enige van NYX wat in m'n shopping basket terecht is gekomen. Zijn jullie nieuwsgierig? Blijf dan m'n blog in de gaten houden!

Wat voor producten gebruiken jullie om te contouren ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3