maandag 24 maart 2014

Let the good times roll!


Sinds ik mijn blog ben begonnen is mijn moeder zo lief om af en toe wat te geven wat ik kan reviewen. Deze keer mocht ik wat kopen bij Lush. Ik wist gelijk voor wat ik ging, want deze stond al een tijdje op m'n verlanglijstje. Ik was elke keer iets te gierig om hem te kopen omdat ik dacht dat het heel weinig was, maar daar kom ik op terug ! 


"Let the good times roll " is een hele populaire face & body cleanser. Als ik het goed begreep was het een kerst artikel, maar omdat hij zo populair was blijft hij nu in het vaste assortiment. . Deze cleanser bestaat uit onder anderen : Maisolie, Polenta, maïzena en kaneel. Nou dat klinkt toch bijna als een soort koekje ? Nou zo ruikt het ook ! Het ruikt gewoon heerlijk naar koekdeeg en ik moet me inhouden geen hapje te nemen haha.
Er zit zelfs popcorn in, dat zorgt een beetje voor een scrub effect als je reinigt. 

De kaneel die erin zit heeft een antibacteriële functie en is goed voor onzuivere huid. Ook de maïzena die erin zit is tegen puistjes en onzuiverheden. De mais olie staat weer bekend om zijn hoge vitamine E gehalte. Kortom, dit is perfect voor mijn huid :) 


En zo ziet het goedje eruit. Het lijkt en voelt ook echt als koekjesdeeg. Heel grappig!
Volgens de verpakking moet je een klein beetje in je handen nemen en deze mengen met water tot het een pasta wordt. 


Let op ! Op de foto heb ik veel te veel in m'n handen hoor. Dat bedoelde ik dus met dat je er veel langer mee doet dan je denkt. Je hebt maar een heel klein beetje nodig! 


Zo ziet het eruit als je het mixt met water. Je smeert dit op je gezicht en voelt dat het een lichte scrub heeft. Heerlijk! Je spoelt het daarna af met lauw warm water. M'n gezicht voelde hierna héérlijk zacht aan. Ook zag m'n huid er een stuk stralender uit. Echt een heerlijk spulletje is dit! Je blijft de koekjes geur wel een tijdje ruiken ( vooral aan je handen ). Ik heb daar zelf geen problemen mee, want ik vind het heerlijk.

Let the good times roll heb je al vanaf €9,90 en dit is 100 gram.
Ik vind dit product zeker een aanrader en zou het nog een keer aanschaffen als het op is.



Als extraatje kreeg ik een stukje zeep erbij. De beroemde " Honey i washed the kids"
Heerlijk zoet honing geurtje. Ik baal dat ik niet een groter stuk heb haha ! 


Wat is jullie favo Lush product ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3