maandag 21 april 2014

Weekly Diary #8

Goedemorgen allemaal ! Het is weer tijd voor een weekly diary.
M'n laatste week met heel veel leren, heel veel leuke dingen maar ook één ding die helemaal niet zo leuk was. Ik hoop dat jullie genieten van de paasdagen.

XOXO

Maandag


Maandag was ik nog in Zaandam. 
Nog even naar de supermarkt om donuts te halen voor m'n nichtje.

Dinsdag


Jaja ook ik heb superfoods geprobeerd. Die kan je nu heel goedkoop krijgen bij de action!

Woensdag



Bijna tijd voor tentamen 1. Tijd voor koffie, want ik was een half uur te vroeg.


Daar gaan we dan ! Een Ja/nee toets.. en altijd zo twijfelen dat je toch het verkeerde kiest. 


Look of the day !

Donderdag



Look of the day, Peachy !


Bij Bershka zag ik deze top en met bijpassende short. Zo leuk !! 
Jammer dat ik daar iets te chubby voor ben haha


Wel kocht ik deze .. Watermelooonnn


S'avonds heerlijk pasta met spinazie en zalm. Mmmmm


En daarna een DIY masker. Deze heb je kunnen lezen op myhappykitchen

Vrijdag



Vrijdag even de stad in omdat ik toch moest sporten. Snel even de H&M in..
Deze tas ga ik zeker nog halen ! 


Wel nam ik die dag deze mee. Jullie hebben de review al kunnen lezen op m'n blog.


Helaas was m'n konijntje een beetje ziek. Hij is al oud .. 
Stiekem hoopte ik dat het een verkoudheid was.

Zaterdag


Eerst met mam naar de Haagse markt voor verse kruiden en daarna naar de Leyweg. 
Jaja ze hadden MUA !!!


Thuis gelijk aan het bloggen en reviewen geslagen haha !


Helaas die avond ging het zo slecht met Sparky dat we haar naar de dierenarts wilde gaan brengen.
Ik nam haar nog even in m'n armen, waar ze toen der laatste adem uitblies. Zo zielig :(
Die avond hebben we haar naar het dieren crematorium gebracht.. Stiekem ben ik er wel verdrietig van.. ik heb haar toch acht jaar gehad. 

Zondag



De familie kwam en we gingen naar kijkduin. Check die hond die we tegenkwam.
Dog Marley !


Heerlijke High tea. Samen gemaakt met mam


S'avonds maakte m'n moeder heerlijk eten klaar. De zoete aardappel soep was heerlijk!


En deze foto vond ik zo mooi, die moest in m'n diary !


Hoe was jullie week ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3